اگر به دنبال یک ست پلاستیکی آشپزخانه جدید هستید، به جای درستی آمده اید. در اینجا یعنی سایت اینترنتی هایپرجهاز، ما طیف گسترده ای از سرویس های جهیزیه را برای انتخاب شما عزیزان ارائه می دهیم. چه به دنبال یک ست برای خانه خود باشید و چه برای هدیه، ما همان چیزی را داریم که شما دنبال آن هستید. ست های ما از مواد با کیفیت بالا ساخته شده اند و برای ماندگاری طولانی بهترین هستند؛ آن ها برای استفاده در فضای داخلی و خارجی مناسب بوده و می تواند نقش تعیین کننده ای را برای مصارف تهیه غذا داشته باشند. چه به دنبال مجموعه ای برای آشپزخانه خود باشید و چه به دنبال تکمیل لیست جهیزیه کامل عروس برای دختر خود، ما مجموعه ای عالی برای شما داریم. همچنین طیف گسترده ای از رنگ ها و سبک ها را برای انتخاب شما متناسب با سلایق متفاوت ارائه می دهیم که هم برای بزرگسالان و هم برای کودکان مناسب باشد. در این مقاله مختصر قصد داریم تا در ارتباط با جدیدترین سرویس جهیزیه پلاستیک عروس صحبت کنیم تا در هنگام خرید این وسایل دچار سردرگمی و انتخاب ناصحیح نشوید.

جدیدترین سرویس پلاستیک جهیزیه عروس

شاید برای شما عزیزان نیز این مسئله پیش آمده که محصولی مدرن را در منزل بستگان خود دیده و بعد از مدتی درصدد خرید آن باشید ولی به دلیل کمبود آگاهی نسبت به مراکز معتبر و حراجی لوازم آشپزخانه, گاها این کالا را با قیمت بالا و به صورت بی کیفیت تهیه می کنید. این مشکل گاها برای اغلب افراد به صورت دیگر پیش می آید ولی باید بگوئیم نیازی به افسوس خوردن از این بابت نیست چرا که با جستجوی ساده در مرورگر خود, می توانید معتبرترین فروشگاه های نزدیکتان را پیدا کنید. در ادامه مطالب قصد داریم تا جدیدترین سرویس پلاستیک که امروزه برای تهیه جهیزیه عروس بسیار واجب بوده را به صورت خلاصه وار برای شما عزیزان لیست کنیم.

سرویس جهیزیه ۵۸ پارچه

اگر به دنبال یک ست ظروف پلاستیکی آشپزخانه جامع هستید که تمام نیازهای ذخیره سازی شما را پوشش دهد، این سرویس جهیزیه ۵۸ پارچه یک گزینه عالی است. این مجموعه شامل انواع ظروف در اندازه ها و شکل های مختلف بوده که می توانید به راحتی همه چیز را از مواد خشک گرفته تا باقیمانده آن ها را به صورت مجزا نگهداری کنید. ساختار پلاستیکی شفاف این محصولات، دیدن محتویات داخلش را آسان می کند تا ببینید چه چیزی در داخل هر ظرف وجود دارد و درب های چسباننده یک مهر و موم ایمن و هوابند را ایجاد می کنند. ست ظروف آشپزخانه یک راه عالی برای نظم بخشیدن به آشپزخانه و تازه نگه داشتن مواد غذایی است. این مجموعه شامل چند محصول پلاستیکی، برای نگهداری غذا در اندازه های مختلف است، بنابراین شما می توانید برای هر نیازی، ظرف مناسبش را پیدا کنید. درب ها محکم بسته می شوند تا غذا تازه بماند و از ریختن آن جلوگیری شود. پلاستیک شفاف به راحتی می‌تواند داخل آن را ببینید و این مجموعه برای تمیز کردن آسان در ماشین ظرفشویی قابل شستشو است.

سرویس پلاستیک هوم کت 58 پارچهسرویس پلاستیک ۷۰ پارچه

اگر به دنبال یک مجموعه ظروف آشپزخانه کامل تر و بیشتر هستید که همه اقلام مورد نیاز پلاستیکی شما را داشته باشد، این سرویس پلاستیک هوم کت ۷۰ پارچه که از جنس پلیمر اعلا ساخته شده, یک گزینه عالی است. این ست شامل تمام موارد اولیه مانند ظروف برای کالاهای خشک، محصولات و باقیمانده‌ها، و همچنین برخی موارد اضافی مانند یک ظرف ادویه و یک جا صابونی است. درپوش ها دارای کد رنگی بوده و بنابراین می توانید به راحتی مورد مناسب را پیدا کنید و همچنین برای ذخیره سازی آسان روی هم قرار می گیرند. به علاوه، قیمت این ست برای چنین مجموعه کاملی بی نظیر است. اگر به دنبال یک ست کامل پلاستیک آشپزخانه هستید که همه چیز مورد نیاز شما را داشته باشد، این ست ۷۰ تکه، یک گزینه عالی است. این سرویس شامل تمام اشکال و اندازه های اساسی است، که برای هر نوع فعالیتی که در داخل آشپزخانه می کنید به آن نیاز دارید، از پلاستیک بادوام ساخته شده است که سال ها دوام می آورد. درب ها به خوبی روی ظروف قرار می گیرند تا همه چیز را درون خود نگه دارند و طراحی شفاف آن باعث می شود که به راحتی ببینید چه چیزی داخل آن است. این مجموعه از ارزش بالایی برخوردار است و می تواند یک افزودنی عالی برای هر آشپزخانه ای باشد. از جمله یک آب میوه گیری دستی، یک شکر پاش، یک ظرف نمک و فلفل و یک ظرف کره. بعلاوه، دارای انواع درب؛ و چند وسیله اضافی مانند آبکش و جا صابونی است. ظرف ها شفاف هستند، بنابراین می توانید به راحتی آنچه داخل آن است را ببینید، و درب ها دارای مهر و موم محکم برای تازه نگه داشتن محتویات هستند. این مجموعه نیز همانند مورد قبلی قابل شستشو در ماشین ظرفشویی است و تمیز کردن را راحت می کند.

سرویس پلاستیک ۸۵ پارچه جهیزیه

اگر به دنبال یک ست آشپزخانه جدید هستید، ممکن است از خود بپرسید که آیا سرویس جهیزیه ۸۵ پارچه برای شما مناسب است یا خیر. این ست دارای قطعات بسیار بیشتری است که می تواند به شما کمک کند از آشپزخانه خود نهایت استفاده را ببرید. تمامی مواردی که در سرویس ۵۸ و ۷۰ پارچه وجود دارد, در این سرویس جهیزیه ۸۵ پارچه نیز حتی با تعداد بیشتری از اقلام مورد نیاز وجود داشته که کار را برای خانم های خانه دار آسان تر می کند.

اقلام مشترک در سرویس های پلاستیکی چند پارچه

در سرویس های جهیزیه چند پارچه پلاستیکی که توسط برندهای معروفی همچون هوم کت, لیمون و… تولید می شود, بسیاری از اقلام دررگیرنده در آن با هم مشترک می باشد که در ادامه لیست آن ها را بازگو می کنیم.

  1. اقلام مشترک در سرویس های پلاستیکی چند پارچهظرف پلاستیکی درب دار
  2. تخته برش پلاستیک
  3. آبکش پلاستیکی
  4. کاسه مخلوط کن پلاستیکی
  5. لیوان اندازه گیری پلاستیکی
  6. ست قاشق اندازه گیری پلاستیکی
  7. درب بازکن پلاستیکی
  8. سبزیجات پوست کن پلاستیکی
  9. هسته پلاستیکی میوه
  10. لیوان پلاستیکی
  11. بشقاب پلاستیکی
  12. کاسه پلاستیکی
  13. چنگال پلاستیکی
  14. چاقو پلاستیکی
  15. قاشق پلاستیکی

تبلیغ محصولات قیطانی و بافتمزایا و معایب سرویس های پلاستیکی آشپزخانه

تمامی این مجموعه های چند پارچه همه چیزهایی را که برای شروع کار در آشپزخانه نیاز دارید را شامل می شود ولی خرید سرویس آشپزخانه پلاستیکی مزایا و معایبی را به همراه دارد. در اینجا مواردی وجود دارد که باید قبل از تصمیم گیری در نظر بگیرید:

مزایا

  • پلاستیک ارزان تر از سایر مواد مانند چوب یا فلز است.
  • سبک وزن است، بنابراین در صورت نیاز به راحتی می توان آن را جابه جا کرد.
  • به راحتی تمیز می شود. شما فقط می توانید آن را با یک پارچه مرطوب پاک کنید.
  • بادوام اند. اگر از پلاستیک مراقبت کنید، می تواند سال ها دوام بیاورد.

معایب

  • به راحتی می تواند خراشیده شود.
  • به اندازه مواد دیگر در برابر حرارت مقاوم نیستند بنابراین هنگام استفاده از تابه داغ یا قرار دادن غذای داغ در آن باید مراقب باشید.
  • به اندازه مواد دیگر قوی نیست، بنابراین اگر چیزی روی آن بیفتید احتمال شکستگی آن بیشتر است.