حتما تا به حال به این موضوع توجه کرده اید که چرا برخی از کالاهای کوچک, هیچ گونه نقشی را ایفا نمی کنند ولی به محض خراب شدن آن ها, افراد را با مشکل جدی و بهم خوردن کارها روبرو می سازد. بالواقع در نگاه اول خرید ظروف پخت و پز برای کدبانوهای عزیز, ضروری به نظر نمی رسد ولی جزء ابزارهای پرکاربرد محسوب شده و همچون دستیار ورزیده برای افراد عمل می کند. از این دسته محصولات فراوان دیده می شود و نمونه بارز آن خرده ریز آشپزخانه می باشد که از اهمیت بالایی برای افراد برخوردار است. تا پایان این مقاله مفید با هایپر جهاز همراه باشید تا اطلاعات مفید و ضروری در این زمینه به سمع و نظر شما برسانیم.

خرده ریز آشپزخانه چیست و شامل چه مواردی می شود؟

یکی از مهمترین قسمت های هر خانه که در هنگام خرید وسایل و طراحی کلی باید توجه ویژه ای به آن داشته باشید, آشپزخانه می باشد که متاسفانه بسیاری از افراد نسبت به این موضوع بی توجه هستند. محلی که در آن به انجام پخت و پز غذا می پردازیم, باید از ابزارهای کاربردی استفاده شود که علاوه بر زیبایی, توانایی حل بسیاری از مشکلات را برای افراد داشته باشد. این ابزار کاربردی که به آن خرده ریز گویند, نقش مهمی در این محیط دارند و با اینکه جای زیادی را اشغال نمی کنند, جزء لوازم پراستفاده در تهیه غذا و واجبات دیگر می باشند. در ادامه می خواهیم شما را با فهرستی از خرده ریز آشپزخانه که در لیست جهیزیه کامل عروس نیز وجود دارد, آشنا سازیم که و آن عبارتند از:

لیست انواع خرده ریز خانه و آشپزخانه

آویز لیوان و فنجان داخل کابینتی

در اغلب اوقات وسیله ای را داخل کابینت قرار می دهید تا کف آنجا به طور کامل پر شود ولی بالای این لوازم به طور فزاینده ای خالی بوده و امکان استفاده از آن را نخواهید داشت. این اتفاق ناراحت کننده برای بسیاری از افراد در محیط آشپزخانه رخ می دهد و اکثر مردم با قرار دادن فنجان ها بر روی یکدیگر, سعی می کنند این مشکل و خلاء را حل کنند که در اغلب اوقات منجر به شکستگی لیوان ها می شود. برای حل این معضل و استفاده حداکثری از تمامی محیط داخلی کابیت, ابزاری را به شما پیشنهاد می دهیم که علاوه بر زیبای و طراحی خاص, دارای کاربردی فوق العاده برای کدبانوی خانه می باشد. این کالای با ارزش آویز لیوان و فنجان بوده که در رنگ بندی های مختلف تولید و عرضه بازار شده است.

سبد نظم دهنده یخچال و کابینت

یکی از اقلام محبوب در میان خانواده های ایرانی که توانسته بسیاری از مشکلات ناشی از بی نظمی را در داخل یخچال و کابینت به اتمام برساند, سبد بافت چند منظوره و نظم دهنده نام دارد. این کالای پرمصرف از جنس پلاستیک مرغوب PVC بوده که علاوه بر سامان دادن به میوه ها و سبزیجات انباشته شده, امکان قرارگیری همه سبدها در کنار یکدیگر بدون تداخل در اشغال محیط اطراف را برای افراد موثر سازد.

تبلیغ محصولات قیطانی و بافتویژگی بارزی که برای این وسیله کارآمد می توان نام برد, وجود سوراخ هایی مشبک در سرتاسر سبد که منجر به عبور جریان هوا به داخل محصول شده و در نتیجه از خراب شدن مواد غذایی در داخل یخچال جلوگیری به عمل می آورد.

شعله پخش کن

از جمله کالاهای ضروری برای گرم نگه داشتن غدا و تقسیم حرارت به کف ظروف پخت و پز غدا, شعله پخش کن نام دارد که امروزه وجود آن در آشپزخانه بسیار احساس می شود. در واقع شعله پخش کن ها را از جنس فلزات محکم و مقاوم همچون آهن, استیل, چدن و…. ساخته می شوند تا در برابر حرارت وگرمای بیش از حد مقاومت بالایی را از خود نشان دهند. همانطور که تاکنون شعله پخش کن گاز را دیده اید; طریقه استفاده از این محصول کاربردی بسیار راحت بوده و شما عزیزان با قرار دادن آن بر روی اجاق گاز و سپس گذاشتن ظروف مورد نظر خود, می توانید از این کالای ارزشمند در جهت جاانداختن غذاهای خورشتی و گرم نگه داشتن مایعات همچون شیر, قهوه و… استفاده کنید.

جا ادویه ای

از جمله لوازم های ضروری و کارآمد که به عنوان ملکه آشپزخانه از آن یاد می شود, جا ادویه می باشد و نبود آن توسط کدبانوهای خانه به سرعت احساس خواهد شد. برای اینکه عدم وجود این ابزار مهم را درک کنید, لحظه ای این تصور را داشته باشید که میز غذاخوری شما بدون جا ادویه بوده و در این هنگام به شدت نبود آن را متوجه خواهید شد. این کالای کارآمد در جنس های مختلفی همچون شیشه ای, چوبی, سرامیکی و فلزی تولید شده و با قرار دادن آن در آشپزخانه می توانید تمام توجهات مهمانان و بستگان را به خود جلب کنید. بنابراین پیشنهاد و توصیه شدیدی بر خرید این محصول حیاتی از حراجی لوازم آشپزخانه با قیمت مناسب را داریم چرا که راحتی کار را برای افراد در تهیه غذا را فراهم می کند.

زیر لیوانی سیلیکونی

یکی دیگر از خرده ریز آشپزخانه که کاربرد فراوانی برای افراد به همراه دارد, زیر لیوانی طرح سیلیکون می باشد. شاید این مسئله نیز برای شما پیش آمده که مقداری از مایعات همچون چای و… بر روی میز ریخته شده و بعد از چند ساعت منجر به کثیف شدن و باقی ماندن اثرات آن بر روی سطوح شده باشید. بهترین راهکاری که می توان از این معضل رهایی پیدا کرد, قرار دادن رابطی در زیر فنجان برای جلوگیری از انتقال رطوبت به نواحی دیگر است که زیر لیوانی سیلیکونی نمونه بارز آن می باشد. همان طور که از اسم آن نیز مشخص بوده, جنس این ابزار ارزشمند از پلاستیک فشرده UPVC یا سیلیکون است و با طراحی زیبا و شیک خود توانسته شکل خاص گونه ای را برای مصرف کنندگان به وجود آورد. بنابراین نیازی به نگرانی از بابت خیس شدن این محصول نداشته باشید چرا که قابلیت شستشوی راحت و ضد آب بودن را برای شما به ارمغان می آورد.

آب مرکبات گیر دستی

به جرات می توان گفت که مواد اولیه تازه در تهیه مواد غذایی و شیرینی پزی, از مهمترن نکاتی است که هر آشپزی باید مدنظر قرار داده و به آن توجه ویژه ای داشته باشد. چرا که کمبود هرکدام یک از این آن ها می تواند در کیفیت طعم تاثیرگذار بوده و به همین خاطر نسبت به این مورد باید توجه ویژه ای داشت تا تمامی زحمات شما را در این زمینه به باد نرود. این محصولی که در تصویر مقابل مشاهده می کنید جزء اقلام تشکیل دهنده سرویس جهیزیه ۸۵ پارچه عروس است و از کارآمدترین ابزارهای مورد نیاز هر کدبانوی خانه دار بوده که حضور آن در هر خانه ای به جهت گرفتن آب مرکباتی همچون پرتقال, لیمو ترش و… لازم و ضروری می باشد.

آب مرکبات گیر دستی

یکی از مرکبات بسیار خوشمزه و پر خاصیت که در فصل سرما به فراوانی در بازار دیده می شود و جزء پر مصرف ترین میان وعده غذایی خانوارها می باشد, لیموترش نام دارد. این تنها یک سوی ماجرا نبوده و افراد دیگر به دلیل داشتن رژیم غذایی, مجبور به خوردن سبزیجات و سالاد هستند که آب لیمو ترش نقش زیادی در مزه دار کردن آن به همراه دارد. بنابراین عزیزانی که قصد خرید از فروشگاه اینترنتی را دارند; توصیه می کنیم این محصول فوق العاده را از مغازه عمده فروشی لوازم آشپزخانه هایپر جهاز سفارش داده و از وجود آن در آشپزخانه لذت ببرید.