یکی از بهترین و معروف ترین برندهای رقیب با شرکت لیمون را می توان سرویس جهیزیه هوم کت نام برد که در بازار از محبوبیت بالایی برخوردار است. در کنار استفاده از تکنولوژی روز دنیا و استاندارهایی که به همراه دارد می توان به سرویس های ۵۸ ۷۰ و ۸۵ پارچه اشاره کرد که این موضوع سبب تمایز این کالا با دیگر ظروف پلاستیکی آشپزخانه و برندهای مختلف می شود. شاید برایتان سوال پیش آمده باشد که سرویس پلاستیک هوم کت شامل چیست و آیا واقعا در حوزه خانه و آشپزخانه کاربردی اند. ما هم در این مقاله، لیست کاملی از وسایل های این تولیدی را آماده کرده ایم تا از نام، مدل، رنگ و قیمت اجناس آن مطلع شوید و با خیال راحت هر آنچه که لازم دارید خریداری کنید. پس بنابراین جای هیچ گونه نگرانی از این بابت نبوده چرا که در ادامه به بررسی همه پارامترهای موجود خواهیم پرداخت.

سرویس پلاستیکی برند هوم کت شامل چیست؟

این برند معتبر، بزرگترین تولیدکننده وسایل پلاستیکی در حوزه لوازم خانه و آشپزخانه بوده که توانسته هزاران نوع و مدل از اقلام مورد نیاز خانم های خانه دار را تامین کند. اگر بخواهیم به تک تک این وسایل در این مقاله بپردازیم برای خواننده عزیز غیر ممکن و خسته کننده خواهد بود، پس به همین خاطر محصولات را در دسته بندی های مختلف ۵۸ ۷۰ ۱۱۰ پارچه قرار داده ایم که هر کسی با توجه به نیاز خود سراغ بخش های مربوطه رفته و سپس نسبت به خرید خود اقدام کند. علاوه بر آن سعی کرده ایم تمامی وسایل پرکاربرد و ضروری خانم هایی که قصد تهیه لیست وسایل پلاستیکی را دارند، جداکرده و در دسته بندی هایی با تعداد مشخص بسته به نیاز آن ها قرار دهیم.

سرویس پلاستیک هوم کت شامل چیست؟سرویس پلاستیک ۵۸ پارچه {قیمت کنونی آن}

سرویس جهیزیه ۵۸ پارچه مدل هوم کت پکیج کاملی از اقلام مورد نیاز برای اغلب بانوان بوده که وجود آن در هر آشپزخانه ای احساس راحتی را در افراد به وجود می آورد. این محصول در مقایسه با کالاهای مشابه و نمونه های خارجی از کیفیت و مرغوبیت حداکثری برخوردار است که یکی از دلایل فروش بیشتر این شرکت نیز همین موضوع است. این ست ۵۸ تیکه که جز پرکاربردی ترین وسایل برای هر خانه ای بوده، در رنگ های طوسی، صورتی و با قیمت ۱/۷۷۵/۰۰۰ تا ۲/۰۹۰/۰۰۰ تومان عرضه بازار می شوند که قیمت آن متناسب با مدل و طرح های موجود متغیر می باشد.

سرویس پلاستیک ۷۰ پارچه {قیمت کنونی آن}

این سرویس آشپزخانه و خانگی جزء کامل ترین وسایل پلاستیکی برای زوجین جوان بوده در عین تعداد بالای اقلام آن, بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. در ادامه مطالب با لیست کامل آن و اقلام دربرگیرنده سرویس جهیزیه ۷۰ پارچه آشنا خواهید شد که عبارتند از:

  1. آبلیمو گیری ۱ عدد
  2. جارو و خاک انداز ۱ عدد
  3. جای لبنیات و شیر ۱ عدد
  4. رخت آویز بزرگ و کوچک هرکدام یک عدد
  5. صافی سینک ظرفشویی ۱ عدد
  6. جای پودر رختشویی ۱ عدد
  7. فرچه فرش و مبل ۱ عدد
  8. گیره لباس و جوراب ۱ عدد
  9. سبد بافت پلاستیکی سبزی و میوه ۶ عدد
  10. سطل زباله بزرگ و دوجداره ۱ عدد
  11. پارچ و لیوان فانتزی کوچک
  12. جانانی قفلی ۱ عدد
  13. باکس درب دار برای نگهداری مواد غذایی ۱ عدد
  14. سبد میوه با پایه استیل ۱ عدد
  15. تخته گوشت بزرگ  در دو رنگ متفاوت ۱ عدد
  16. سبد پیک نیک طرح مایا ۱ عدد
  17. سبد رخت چرک ۱ عدد
  18. چهارپایه طرح دار ۱ عدد
  19. شال آویز مثلثی ۱ عدد
  20. جای قاشق چنگال آویزان ۱ عدد
  21. لگن فانتزی ۱ عدد
  22. سطل و تی پدال دار
  23. سرویس کاسه گرد دربدار
  24. لوله بازکن
  25. کاسه برنج شوی کوچک
  26. والت شوی مایا ۱ عدد
  27. رنده ۱ عدد
  28. سرویس فریزری چهار گوش
  29. جا صابونی داو ۱ عدد
  30. جارو نپتون ۱ عدد
  31. و…

تبلیغ محصولات قیطانی و بافتاین سرویس در واقع حد وسطی از ۵۸ و ۱۱۰ پارچه بوده که با داشتن ست ۷۰ پارچه در رنگ های طوس، وانیلی صورتی و کرم هیچ گونه کمبودی در تعداد و رنگ بندی در آن ها احساس نخواهید کرد. قیمت این دسته هم باید در نطر گرفت که اختلاف قیمت با ۵۸ پارچه داشته و در حال حاضر با میانگین حدود ۲/۱۷۰/۰۰۰ تا ۲/۶۵۰/۰۰۰ تومان متغیر خواهد بود.

سرویس پلاستیک ۸۵ پارچه دلیار هوم کت

از دیگر اقلام پلاستیکی مورد نیاز برای تامین کالاهای مصرفی برای دختران نوعروس در لیست جهیزیه، سرویس پلاستیک هوم کت ۸۵ پارچه می باشد که به دلیل طراحی منحصر به فرد آن از زیبایی و محبوبیت فراوانی برخوردار هستند. این ست سرویس نیز همانند موارد بالا از اقلام متنوعی تشکیل شده است که در موارد فوق به تک تک آن ها اشاره داشتیم. امروزه با این نرخ دلار، قیمت سرویس ۸۵ پارچه را می توانید با نرخ دو میلیون و سیصد تومان تهیه و خریداری نمائید.

 

سرویس پلاستیک ۱۱۰ پارچه {قیمت کنونی آن}

این نوع کالا به عنوان سرویس پلاستیک هوم کت ۱۱۰ پارچه می شناسند که شامل تمامی اقلام‌ ۵۸ و ۷۰ پارچه بوده و در مقایسه با موارد قبلی، تعداد ۴۰ تیکه نیز به آن ها اضافه شده است. این موارد اضافه شده دارای وزن تقریبی ۲۷۰۰۰ گرم با بسته بندی به ۳۰۰۰۰ گرم می رسند که متناسب با نیاز و خواسته مشتریان در رنگ بندی طوسی، سفید، قرمز، صوتی، کرم روشن و… عرضه شده اند.  این سرویس جزء مناسب ترین و در عین حال کامل ترین لیست اقلام پلاستیکی جهیزیه عروس محسوب شده که در حال حاضر با میانگین قیمتی بین ۲/۲۰۰/۰۰۰ تا ۲/۶۵۰/۰۰۰ تومان قیمت گذاری شده اند. البته این نرخ صرفا برای دیگر فروشگاه ها بوده و شما عزیزان می توانید همین محصول را با ۱۰ الی ۲۰ درصد تخفیف از ارزانسرای لوازم آشپزخانه یعنی هایپر جهاز تهیه کنید.

سرویس پلاستیک 110 پارچه هوم کتطبق نتایجی که در سال گذشته نسبت به میزان رضایمندی خریداران این دسته از اقلام پلاستیکی انجام شده بود, خوشبختانه این شرکت محبوب و پرطرفدار توانست درصد قابل قبولی را در کسب رضایت مشتری کسب کند. در این زمینه توصیه می کنیم که اگر قصد تهیه وسایل مورد نیاز جهیزیه برای خود یا دوستانتان از عمده فروشی لوازم آشپزخانه را دارید, استفاده از این سرویس پلاستیک هوم کت به شدت پیشنهاد می شود. چرا که در عین لوکس بودن دارای قیمت مناسبی میان رقبای خود می باشد.