بانوان خانه دار وقتی که در محیط آشپزخانه اقدام به سپری کردن زمان خود می کنند، به یکسری وسایل متعدد در این زمینه نیازمند خواهند شد تا بتوانند امور مربوط به آشپزی را به صورت کامل و بدون مشکل سپری کنند. اما همانطور که می‌دانید تهیه این اقلام برای بسیاری از افرادی که با مسائل و مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند، مشکل ساز است. اکنون این سوال پیش می آید که چگونه می توان با ارزانسرای لوازم آشپزخانه آشنا شد و یا مراکز مهم عمده فروشی وسایل آشپزخانه در تهران را پیدا کرد. باید بگوئیم که جای هیچ گونه نگرانی در این رابطه نبوده و با همراهی شما عزیزان تا انتهای این مقاله می توان به تمامی سوالات شما در زمینه مراکز عمده فروشی و حراجی لوازم آشپزخانه پاسخ داده شود.

مراکز عمده فروشی اقلام آشپزخانهفروش اقلام آشپزخانه به صورت ارزان

زمانی که صحبت از قیمت پایین در خرید کالاهای مورد نیاز می شود, ناخواسته ذهن تمام افراد به سمت کیفیت نامناسب محصول و عدم ضمانت آن می رود. البته این موضوع در تمام اوقات صدق نکرده و به جرات می توان گفت که چنین برداشتی, کاملا غلط و ناصحیح می باشد. چرا که در عمده فروشی های سطح شهر این قضیه کاملا برعکس بوده و آن ها محصولات خود را با همان کیفیت, به صورت ارزان در میان مغازه های بازار توزیع می کنند.نمونه بارز آن و شاهد اصلی دختران تازه عروسی است که برای تامین اقلام جهیزیه خود, اقدام به خرید سرویس پلاستیک هوم کت ۵۸ پارچه می کنند و حرف اصلی آن ها قیمت ارزان و کیفیت بالای این شرکت در تهیه وسایل آشپزخانه است. بنابراین رابطه قیمت و کیفیت می تواند در فروشگاه های عمده فروشی بسیار موثر بوده و شما عزیزان با خرید تکی یک محصول, تفاوت قیمتی آن را با دیگر مغازه ها خواهید دانست. این اختلاف فاحش و چشمگیر به دلیل چرخش چند مرحله ای کالای مورد نظر در میان فروشگاه های سطح بازار, منجر به تاثیر مستقیم بر روی نرخ کالا می شود. شما عزیزان با خرید محصولات مورد نیاز خود از این مراکز, دست های واسطه گران و دلالان سطح بازار را حذف خواهید کرد.

فروش عمده لوازم آشپزخانه ارزاننکات مهم خرید وسایل آشپزخانه از مراکز عمده فروشی در تهران

در ارتباط با خرید وسایل پلاستیکی آشپزخانه که انجام می دهید، باید به یکسری نکات و دستوالعمل های ضروری توجه داشته باشید. اگر شما نیز همانند اغلب افراد جامعه به دنبال پیدا کردن عمده فروشی ها و فروشگاه اینترنتی لوازم آشپزخانه ارزان قیمت هستید، بهتر است اطلاعات لازم و مهمی را در این زمینه به همراه داشته باشید که منجر به پشیمانی شما نسبت به بالا بودن قیمت آن در آینده نشود. بنابراین جای هیچ گونه نگرانی از این بابت نبوده چرا که فروشگاه هایپر جهاز اقدام به تهیه لیستی از نکات مهم قبل از خرید محصولات عمده در فروشگاه های سراسر کشور کرده است که داشتن این اطلاعات منجر به بالا رفتن آگاهی و افزایش کیفیت خرید شما در این زمینه می‌شود. این موارد عبارتند از:

  1.  معمولاً اکثر فروشگاه ها برای مبالغ بالای یک میلیون تومان اقدام به فروش محصولات خود به صورت عمده می کنند که در اغلب اوقات از تک فروشی کمتر از ۵۰۰ هزار تومان می پرهیزند.
  2. غالباً خریدهایی شامل موارد عمده می شود که حداقل به تعداد ۳ عدد محصول رسیده و مبلغ آن معمولا باید به بالای یک میلیون تومان برسد. این موضوع به گونه ای است که در تمام عمده فروشی های سطح شهر صدق کرده و همه آن ها بر عدم تک فروشی اتفاق نظر دارند.
  3. یکی از محاسنی که برای خرید عمده می‌توان از آن یاد کرد، نداشتن هزینه پیک و ارسال محصول درب منزل است. این موضوع را شاید بسیاری از افراد درک نکنند ولی کسانی که با مباحث حسابداری و میزان سود آشنائیت داشته باشند، خواهند فهمید که خرید عمده از همه لحاظ عالی و سودمند است. به طور مثال شما وقتی بخواهید اقلام سنگین و بزرگی را همچون سرویس جهیزیه ۸۵ پارچه را از شهری به شهر دیگر منتقل کنید باید هزینه زیادی از این بابت پرداخت و متحمل خستگی زیادی شوید. بنابراین از یک جنبه به موضوع نگاه نکرده و سعی کنید که واقع بینانه به چنین مزیت هایی بنگرید. غالبا این قانون در بسیاری از فروشگاه های سطح شهر دایر است که هزینه ارسال محصول و خرید کمتر از ۲۰۰ هزار تومان با مشتری بوده و فرد خریدار موظف به پرداخت مابه التفاوت ارسال خواهد بود.
  4.  معمولا اغلب فروشگاه های اینترنتی که اقدام به ارائه محصولات خود در هر زمینه ای می‌کنند، قانون یکسانی در خریدهای اینترنتی و پرداخت وجه قبل از ارسال کالا دارند. شاید برای شما که به تازگی اقدام به خرید اینترنتی می کنید، جای سوال و یا حتی احساس نااطمینانی در مورد فروشگاه داشته باشید ولی در هر صورت باید بگویم که این روال عادی برای تمامی کسب و کارهای اینترنتی می باشد. اگر نسبت به این مسئله احساس خوبی ندارید، باید دیدگاه خود را در رابطه با کسب و کارهای آنلاین تغییر دهید.
  5. نکته حائز اهمیت که باید به آن دقت بسیار زیادی داشته باشید، توجه به ادعای صاحب فروشگاه مبنی بر ارزان بودن کالاهای مورد نظر و مرکزیت ارائه اقلام به صورت عمده است. هر فروشگاهی که ادعای فروش عمده محصولات خود را داشت باید به نسبت به این موضوع اطمینان کامل را کسب کرده و اقدام به کشف قیمت این کالاها در مقایسه با مراکز دیگر کنید. گاهاً مشاهده شده این فروشگاه هایی که ادعای فروش عمده محصولات خود می‌کنند در واقع از جاهای دیگر قیمتشان گران‌تر بوده و در این صورت شما متحمل ضرر خواهید شد. بنابراین سعی کنید، نسبت به این موضوع واقف بوده و تحقیقات میدانی خود را قبل از خرید در این زمینه به حداکثر برسانید.
  6.  سعی کنید همیشه از فروشنده‌هایی اقدام به تهیه خرده ریز آشپزخانه کنید که در بازار به خوشنامی معروف بوده و تضمین کالای خریداری شده را به مدت طولانی انجام دهند. چرا که خرید شما تنها برای یکبار نبوده و به احتمال زیاد در آینده نیز قصد تهیه اقلام دیگر زندگی را داشته باشید.
  7. به احتمال زیاد برای شما عزیزان نیز این موضوع پیش آمده که با سفارش اینترنتی محصول مورد نظرتان، مدت زمان زیادی را تا تحویل کالای خود سپری کرده باشید. در واقع تاخیر ارسال کالا به دست مشتریان در برخی از فروشگاه ها، بدلیل پرنشدن سفارشات هفتگی بوده و معمولا از ارسال تکی اقلام می پرهیزند. بنابراین این موضوع در فروشگاه های کوچک طبیعی بوده و نهایتا ۴۸ ساعت دیگر اقدام به ارسال سفارشات مشتریان می کنند.

نکات مهم در خرید عمده محصولات آشپزخانهنتیجه گیری

فروشگاه اینترنتی لوازم آشپزخانه هایپر جهاز به واسطه تامین مواد اولیه محصولات و همچنین دسترسی به کالاهای اساسی, این امکان را به مشتریان خود می دهد تا کالاهای مورد نیاز خود را چه در حوزه آشپزخانه و چه برای تامین اقلام موجود در لیست جهیزیه کامل عروس و… را با قیمت بسیار مناسب و به صورت عمده, عرضه بازار کنند. در واقع با این مزیت, امکان سفارش اقلام به صورت آنلاین از طریق وبسایت /https://hyperjahaz.ir برای کاربران خود فراهم و آن ها را به خریدی آسان بدون واسطه دعوت کرده است. شاید این موضوع برای بسیاری از افراد غیر باور باشد ولی باید عنوان کنیم در حال حاضر این فروشگاه رقیب قیمتی سرسختی برای دیجی کالا محسوب می شود.