امروزه تهیه کالاهای اساسی و ضروری برای زوجین در شرف ازدواج خالی از استرس, هیجان و حساسیت نبوده و به همین خاطر تدارک لیست جهیزیه کامل عروس جزء پروسه های سخت در جهت آمادگی جوانان برای تشکیل خانواده می باشد. همانطور که می دانید: وسایل آشپزخانه از تنوع زیادی برخوردار می باشد ولی مشکل اصلی برای افراد, تامین هزینه متناسب با تورم امروزی جامعه است که خوشبختانه فروشگاه عمده فروشی لوازم آشپزخانه هایپر جهاز اقدام به تهیه لیست لوازم پلاستیکی عروس با قیمت مناسب کرده است. در این مقاله مفید قصد داریم تا در ارتباط با ابزارها و کالای ضروری برای نوعروسان و همچنین روش های تشخیص محصولات اصل از تقلبی نیز مطالبی رو بیان کنیم; پس تا پایان با ما همراه باشد.

لیست لوازم پلاستیکی عروس چیست و چه مواردی را شامل می شود؟

به طور معمول ظروف پلاستیکی آشپزخانه شامل محصولات ضروری آشپزخانه, سرویس بهداشتی و حمام است که منجر به نمایان شدن تصاویر جذاب و چشم نواز در مقابل چشمان شما می شود. اما این نکته را باید مدنظر قرار دهید که امروزه به دلیل تنوع بالای کالاها, نوعروسان وسایلی را برای زندگی خود تهیه می کنند که علاوه بر زیبایی, کاربرد فراوانی را نیز به ارمغان آورد. نمونه بارز این محصول که کار را برای اغلب افراد آسان کرده, سرویس جهیزیه ۵۸ پارچه است که علاوه بر کیفیت دارای تنوع بالایی از اقلام پلاستیکی است.  به هر حال ما در اینجا حضور داریم تا لیستی از لوازم جهیزیه پلاستیکی عروس و اقلام مهم سرویس آشپزخانه را در اختیار شما قرار دهیم تا دایره انتخاب شما گسترده تر شود.

تبلیغ محصولات قیطانی و بافت

 

  • جا قاشق چنگالی که در طرح های مختلف به صورت کشویی و صندوقی می باشد.
  • سبد بافت پلاستیکی سبزی, میوه, نان, پیک نیک و… با پایه هایی از جنس استیل و آلومینیوم
  • سطل و صندلی حمام, فرچه سرویس بهداشتی و…
  • چهارپایه خانه و آشپزخانه با اندازه های مختلف
  • جای ادویه, حبوبات, سیب زمینی و پیاز
  • پارچ, لیوان و کاسه های پلاستیکی
  • لوازم و ظروف درب دار یخچال
  • آبمیوه گیری دستی و سنتی
  • خاک انداز و جارو
  • وسایل خیاطی
  • تخته گوشت

نکات مهم در هنگام خرید جهیزیه عروس

یکی از دغدغه های نوعروسان در خرید لوازم جدید خانه و آشپزخانه, تهیه اجناس با کیفیت و مرغوب است که از اهمیت بالایی برخوردار باشد. در ادامه مطالب با نکاتی آشنا خواهید شد که در هنگام تهیه سرویس پلاستیک باید مدنظر قرار دهید, عبارتند از:

نکات مهم در خرید جهیزیه عروس

اطمینان از محصول انتخاب شده

اغلب خانم هایی که به تازگی ازدواج کرده اند, در هنگام خرید وسایل پلاستیکی خانه از وسواس زیادی برخوردار هستند و همین موضوع سبب سردرگمی آن ها در انتخاب هدف مورد نظر می شود. بنابراین توصیه می کنیم هیچ گونه وسواسی را به خرج نداده و در این زمینه تنها باید به برند و رنگ محصول دقت فراوانی کنید. از سوی دیگر باید دقت داشته باشید که این سرویس را یک ماه مانده به عروسی خریداری نمایید; چرا که در این مدت می توانید مدل های جدید و دلخواه بیشتری را خریداری نمائید.

کیفیت محصولات را مدنظر قرار دهید

هر یک از محصولات پلاستیکی که در حوزه آشپزخانه تولید می شود, دارای کیفیت متفاوتی بوده و خریداران باید به نسبت به این نکته توجه خاصی داشته باشند. بعضی از این کالاها پس از مدتی که آن ها را مورد استفاده قرار می دهیم, دچار رنگ پریدگی و ترشح بوی نامطلوب از خودشان می کنند. بنابراین مرغوبیت مواد اولیه مورد استفاده در ساخت این اقلام از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و هرچه قدر کیفیت پلاستیک انتخابی زیادتر باشد، قطعا حفظ زیبایی و طول عمر آن ها نیز بیشتر خواهد شد.

اقلام خریداری شده را استشمام و بو کنید

یکی از موثرترین و بهترین راهکارهای تعیین مرغوبیت سرویس پلاستیک, بو کردن آن ها است که هر چقدر میزان استشمام آن تندتر و ایجاد خفگی در سینه شما کند, به معنای کمبود کیفیت در مواد اولیه محصول می باشد. این نکته مهم را بسیاری از افراد در هنگام خرید نادیده می گیرند و این کمبود اطلاعات منجر به تحمل ضررکردهای زیادی برای آن ها می شود. به طور معمول پزشکان حوزه بیولوژیک, توصیه زیادی را مبنی بر محصولات پلاستیکی رنگ سفید می کنند; چرا که از مواد پتروشیمی خالص و بدون بازیافت تهیه شده و در نتیجه مرغوبیت فوق العاده ای را برای خریداران به همراه خواهد داشت.

محصولات را از برندهای معتبر تهیه کنید

تهیه اقلام از برند معتبر و معروف, نکته مهم دیگری است که در هنگام خرید کالاهای اساسی و مصرفی باید به آن توجه کنیم ولی متاسفانه بسیاری از افراد نسبت به این مفهوم بیگانه هستند. اغلب تولید کنندگان برای فروش بیشتر, اقدام به کم کردن مرغوبیت مواد اولیه محصول کرده و در نتیجه کیفیت کالا را کاهش می دهند تا بسیاری از خریداران را در دام فروشندگان فرصت طلب بیاندازند. بنابراین کیفیت را فدای قیمت پایین و ارزان تر نکنید تا مجبور به تعویض سرویس خود پس از مدت کوتاه نشوید.

وسایل خود را به صورت ست خریداری کنید

یکی از مهمترین موضوعاتی که جلوه خاصی را به ظاهر وسایل خانه می دهد, هماهنگ بودن رنگ و جنس کالاهای پلاستیکی با محیط آشپزخانه می باشد که بسیاری از افراد نسبت به آن اطلاع چندانی ندارند. این عمل منجر به ایجاد دکوراسیونی چشم نواز و مورد پسند عامه مردم در محل زندگی خواهد شد.

ضخامت اجناس را مدنظر قرار دهید

از دیگر مشخصه های تعیین کیفیت اجناس و سرویس های پلاستیکی, ضخامت مواد تشکیل دهنده محصول می باشد. به میزانی که ابزار های پلاستیکی دارای لایه های نازک تری باشند، رگه هایی بسیار ناچیزی بر روی سطوح آن مشاهده می کنید که نشان از پائین بودن کیفیت کالا خواهد بود. به همین دلیل توصیه می کنیم از وسیله های ضخیم استفاده کنید تا دچار هزینه های اضافی و خرید مجدد نشوید.

سوالات رایج در زمینه سرویس جهیزیه عروس

شاید برای شما نیز سوال های زیادی در رابطه با خرید اقلام مورد نیاز از حراجی لوازم آشپزخانه پیش آمده باشد که در این زمینه باید بگوییم جای هیچ گونه نگرانی نبوده و در ادامه مطالب به بررسی همه آن ها خواهیم پرداخت.

  • سوالات رایج در زمینه تهیه سرویس عروسمعتبرترین برندها و شرکت های تولیدی در زمینه تهیه کالاهای پلاستیکی کدام اند؟

امروزه به دلیل درخواست مشتریان مبنی بر تنوع کالاهای پلاستیکی, برندهای مختلفی در زمینه سرویس های لوازم خانه و آشپزخانه وجود دارند که هرکدام از آن ها مزیت های متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند. در صورتی که به دنبال تضمین کیفیت و مرغوبیت محصول هستید, برندهای لیمون و هوم کت از جمله شرکت های موفق بوده که توانسته نیازهای مخاطبان را شناسایی و به آن ها جامعه عمل بپوشانند.

  • سرویس پلاستیکی براق کاربردی است یا مات؟

معمولا کارخانه های تولیدکننده وسایل پلیمری, محصولات خود را به دو طریق مات و براق تهیه می کنند که هرکدام از آن ها مورد پسند و سلیقه عده ای از افراد خواهد بود. امروزه اکثر افراد به دنبال لوازم آشپزخانه مدرن هستند و همین امر منجر به این شده که کالاهای مات از اهمیت بیشتری در نزد تازه عروسان برخوردار باشد.

  • مبلغ سرویس جهیزیه عروس چقدر می باشد؟

برای تعیین قیمت سرویس جهیزیه عروس باید به فاکتورهای زیادی همچون مات و براق بودن, رنگبندی, برند تولید کننده و تعداد اقلامو… توجه کرد چرا که به موارد زیادی بستگی خواهد داشت. به طور مثال در حال حاضر سرویس جهیزیه ۷۰ پارچه برند هوم کت مابین قیمت ۳ الی ۵ میلیون تومان نرخ گذاری می شود. در حالت کلی و عامیانه, هرچه قدر میزان کیفیت محصول تهیه شده از مرغوبیت بیشتری برخوردار باشد, قیمت آن نیز به همان نسبت افزایشی خواهد بود.