شاید برای شما عزیزان نیز پیش آمده باشد که محصولی مدرن را در منزل یکی از بستگانتون دیده و درصدد خرید آن اقدام کنید ولی به دلیل کمبود آگاهی نسبت به محل عرضه, از داشتن آن صرف نظر کرده باشید. این مسئله ممکن است برای اغلب افراد به نحو دیگری پیش آید ولی باید بگوئیم نیازی به افسوس خوردن از این بابت نبوده و تنها با وارد کردن اسم محصول در موتورهای جستجو همچون گوگل, می توانید اقدام به انتخاب کالای مورد نظر خود کرده و از جدیدترین وسایل پلاستیکی آشپزخانه در حوزه های دیگر آشنائیت کسب کنید. تا پایان این مقاله کارآمد با ما همراه باشید که اطلاعات مفید زیادی را به سمع و نظر شما دوستان برسانیم.

لیست وسایل آشپزخانه

همانطور که مستحضر هستید; مهمترین وسایلی که وجود آن ها در لیست جهیزیه کامل عروس ضروری و لازم به نظر خواهد رسید, ابزارهای پلاستیکی است که امروزه در میان بازارهای داخلی و خارجی نقش زیادی را برای مصرف کنندگان ایفا می کنند. این نیاز امروزی تا حدی بوده که هر روزه کالاهای جدیدتری متناسب با خواسته مشتریان همچون تنوع محصول, قیمت مناسب, تفاوت و مرغوبیت مواد اولیه و… تولید و عرضه می شوند. ادامه همین روند منجر به این شده, کارخانه داران را به فکر فرو ببرد که چه نوع محصول لوکس و مدرنی را به دست خریداران برسانند تا علاوه بر جذابیت بیشتر, از مرغوبیت مواد اولیه نیز برخوردار باشد. البته جای هیچ گونه نگرانی از این بابت نبوده و فروشگاه اینترنتی وسایل آشپزخانه ارزان قیمت هایپر جهاز این مشکل را با ارائه لیست از جدیدترین وسایل پلاستیکی آشپزخانه حل کرده است که در ادامه برای شما عزیزان خواهیم آورد.

  • لیست وسایل آشپزخانهلوازم مرتبط با میز غذاخوری

شاید باور آن برای شما سخت باشد ولی مهمترین عاملی که منجر به وابستگی خانواده ها به یکدیگر خواهد شد, غذا خوردن دورهمی است که متاسفانه اغلب مردم نسبت به آن بیگانه هستند. جمع شدن دور هم به بهانه صحبت کردن, وعده های غذایی و… منجر به این شده تا علاوه بر تقویت روحیه شما در جامعه, احساس شادی خاطر بیشتری را داشته باشید. به طور معمول وسایلی که میز آشپزخانه شما را رنگین تر و با صفاتر می کند عبارتند از:

  1. سرویس قاشق چنگال طرح دار
  2. مجموعه پارچ و لیوان شیشه ای یا هرگونه جنس دیگر
  3. پک صبحانه خوری همچون جای کره, عسل, مربا و…
  4. نگه دارنده و جا دستمال کاغذی
  5. صندلی و میز غذاخوری
  6. کارد و چنگال مخصوص صرف میوه
  7. کتری قوری
  8. رومیزی و…
  • وسایل برقی مرتبط با جهیزیه عروس

امروزه به طور تقریبی تمامی کارهای آشپزخانه توسط لوازم برقی و تجهیزات الکترونیکی انجام می شود و به صورت خیلی کم از وسالی دستی و سنتی استفاده خواهد شد. اینکه افراد از تجهیزات برقی برای پیشبرد کارهای روزانه بهره می برند, منجر به افزایش سرعت شده و در نتیجه راحتی را برای کدبانوهای خانه دار به همراه می آورد. در ادامه شما را با لیستی از این دسته تجهیزات کاربردی آشنا می کنیم که شامل موارد زیر می شوند:

  1.  ماشین لباسشویی و ظرفشویی
  2. اجاق گاز, مایکروفر و…
  3. چرخ گوشت, آبمیوه گیری, مخلوط کن, همزن, سبزی خردکن
  4. قهوه ساز و کتری برقی
  5. یخچال
  6. سرخ کن
  • ظروف مرتبط با پخت و پز

اگر توجه کرده باشید وقتی اسم آشپزخانه در زبان عامه مردم جاری می شود, اولین موردی که به ذهن آن ها خطور خواهد کرد, پخت و پز می باشد. اما با این تفاسیر برای تهیه غذا باید از تجهیزات و ظروف لازم در این حوزه استفاده کنیم تا علاوه بر کارایی بیشتر منجر به تسریع پختن آن شود. خوشبختانه با بالا رفتن تنوع سرویس های آشپرخانه مخصوصا لوازم پخت و پز, آشپزهای حرفه ای توانسته اند غذایی عالی متناسب با خواسته مخاطب خود تهیه کنند که مرهون وجود این دسته از وسایل کاربردی هستند.

از سوی دیگر مجموعه های دیگر پخت و پز همانند قابلمه, ماهیتابه و… دارای عمر فوق العاده بالایی داشته و با استفاده از همین موضوع می توانید با یک بار هزینه, تا چندین سال از آن استفاده کنید. در ادامه مطالب با موارد بیشتری از وسایل سرویس آشپزخانه و جهاز عروس آشنا خواهید شد که عبارتند از:

  1. سرویس قابلمه گرانیت, سرامیک, استیل و…
  2. زودپز
  3. کباب پز های برقی و یا سنتی
  4. قالب و ظروفی که برای مصارف کیک پزی و… مورد استفاده قرار می گیرد.
  5. دستگیره های سیلیکونی نسوز و زیر ظرفی
  6. شعله پخش کن
  7. تخته گوشت و…

جدیدترین و زیباترین لوازم پلاستیکی آشپزخانه

با توجه به اینکه زندگی مدرن امروزی نیازمند سهولت و سرعت عمل بیشتری در اجرای امور خانگی است, بنابراین نیاز افراد در این زمینه سبب شده که اکثر طرفداران این دسته از لوازم آشپزخانه شاهد ظهور کالایی جدید در این عرصه باشند. وسایلی که به دلیل کیفیت و تنوع محصولی, توانسته محبوبیت زیادی را در میان طبقه خاصی از جامعه کسب کند. در ادامه این مباحث قصد داریم تا در ارتباط با جدیدترین وسایل پلاستیکی آشپزخانه بیشتر صحبت کنیم و نمونه بارزی از آن ها را برای شما بیاوریم.

  • ظروف درب دار

ظروف درب دار نیز همانند دیگر وسایل و ابزارهای آشپزی, از محبوبیت زیادی برخوردار بوده و این موضوع سبب شده تا بسیاری از تولیدکنندگان داخلی اقدام به عمده فروشی وسایل آشپزخانه و عرضه محصولات جدید با طرح های خاص کنند. برند های متنوعی همچون پرشین، لیمون, رخ نما، زیباسازان و یونیک از معروف ترین شرکت هایی هستند که اقدام به تولید این دسته از لوازم پلاستیکی کرده و در این زمینه به موفقیت های زیادی رسیده اند. از این نوع ظروف برای بسته بندی و سازماندهی مواد غذایی مورد استفاده قرار گرفته و بعضی از آن ها فقط و فقط برای قرارگیری در فریزر یا دماهای زیر صفر ایجاد شده اند. برخی دیگر نیز علاوه بر قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی, توانایی قرار گیری در مایکروفر را به همراه داشته و هیچ گونه آسیبی به بافت های آن وارد نخواهد شد.

  • ست وسایل پلاستیکی

وسایل پلاستیکی که به صورت ست عرضه بازار شده اند, این امکان را به شما عزیزان خواهد داد تا محصول مورد نظر خود را با هر نوع تنوع رنگی و سلیقه شخصی خویش انتخاب کنید. این دسته از محصولات عموما به صورت میوه خوری, سالادخوری و یا دیگر موارد مصرفی همچون سبد بافت پلاستیکی قاشق چنگال, لیوان, جاتخم مرغی و… بوده که این مزیت سبب برتری آن در برابر دیگر وسایل ضروری آشپزخانه خواهد شد.

تبلیغ محصولات قیطانی و بافت

  • لوازم خرده ریز

تولید کنندگان و فروشندگان کالاهای پلاستیکی برای اینکه با سایر رقیبان به رقابت بپردازند، تلاش زیادی در تولید انواع ملزومات ضروری و کاربردی در محیط آشپزخانه کرده و به دنبال آن سعی در فراگیری این دسته از وسایل به صورت عامه پسند می کنند. از قضای روزگار; این مورد از محصولات کاربردی و محبوب, دارای قیمت مناسبی نیز بوده که منجر به فراهم شدن شرایط خرید برای عزیزان می شود. برای نمونه لوازمی همچون ملاقه نسوز, شکرپاش, تخته گوشت و… که دارای طرح های چشمگیر بوده و در برندهای مختلف و ارزان در سطح شهر موجود می باشد.

قیمت سرویس پلاستیک لیمون

یکی از پارامترهای مهم برای هر کدبانوی ایرانی در خرید ظروف پلاستیکی جدید, بررسی قیمت این دسته از اقلام است و به احتماال زیاد شاید شما نیز از آن دسته افراد هستید که در انتخاب این لوازم بسیار سخت پسند بوده و نسبت به هر کالایی تحقیقات فراوانی می کنید. برخورداری از این نوع ویژگی شخصیتی قابل تحسین بوده و باید نسبت به این موضوع بسیار به خود افتخار کنید چرا که این گونه رفتار مختص افراد گوهر یاب و دور اندیش است. به طور معمول کسانی که قصد خرید سرویس جهیزیه ۵۸ پارچه را دارند, اولین برند انتخابی که در ذهن دارند, محصولات لیمون بوده و همین موضوع سبب شده این کمپانی قدرت زیادی را از آن خود کند. اکنون که در حال مطالعه این مقاله هستید, به یقین به دنبال پیدا کردن قیمت این دسته از کالا ها هستید و حراجی لوازم آشپزخانه هایپر جهاز در اینجاست تا در این رابطه توضیحات لازم را به شما عزیزان ارائه دهد.

قیمت سرویس پلاستیک لیمونبا توجه به اینکه در کشورمان هر ساله شاهد تورم و گرانی چندین درصدی هستیم, بنابراین در سال ۱۴۰۱ قیمت سرویس پلاستیک برند لیمون از ۲ میلیون تومان شروع شده و بسته به تعداد ملزومات آن ها, به همان نسبت نرخ نیز تغیر خواهد کرد.