دمپایی, نوعی کفش است که به عنوان کالای غیررسمی شناخته می شود و  در رنگ های مختلف مشکی, صورتی و… در بازار موجود است. به طور کلی، این محصول به گونه ای است که پس از ساعت‌ها پوشیدن کفش‌های پاشنه بلند و تنگ، راحتی و احساس فزاینده ای را به ارمغان می‌آورند. امروزه در سرویس جهیزیه, بسیاری از اقلام مورد نیاز همچون دمپایی وجود دارد که سبب راحتی کار برای نوعروسان برای تهیه این دسته از محصولات می شود. دمپایی ها چیزی بیش از راحتی برای پاهای شما را فراهم می کنند. وقتی صحبت از رنگ به میان می آید، برخی رنگ ها با یکدیگر تضاد دارند و توجه افراد را به خود جلب می کنند. مشکی و صورتی ظاهری چشم نواز را روی پاهای شما نشان می دهد. مشکی رنگی خنثی است که تقریباً با هر رنگ دیگری هماهنگ می شود و هنگامی که با صورتی ترکیب می شود، جلوه فوق العاده ای به ارمغان می آورد. صادقانه بگوئیم، دانستن اینکه چگونه رنگ‌ها را با هم تطبیق دهید، نشان‌دهنده این است که چقدر در ظاهرتان پیچیده و دقیق هستید. صورتی نیز یک رنگ برجسته است که بیشتر مورد علاقه دختران بوده و بسیار زیبا به نظر می رسد. در این مقاله قصد داریم تا در ارتباط با خرید دمپایی راهنمایی هایی را برای شما ارائه دهیم تا در این زمینه شناخت کافی کسب کنید.

راهنمای انتخاب رنگ در خرید دمپایی

با تغییر سبک زندگی و شکستن مرزها و هنجارها، ذائقه افراد در هر جنبه ای از زندگی تغییر کرده است، بنابراین، مردان بیشتر از زنان و دختران به دمپایی و کفش صورتی علاقه دارند، اما همچنان اکثر مردان به دلیل ظاهر کلاسیک آن، به سراغ رنگ مشکی می روند که آنها را قادر می سازد در همه جا از محل کار گرفته تا قدم زدن در پارک یا خرید با خانواده خود بپوشند. در کل رنگ مشکی هرگز از مد نمی افتد و یک رنگ قابل قبول برای تمام اقلام پوشاک به خصوص کفش از جمله کفش صندل, دمپایی و… می باشد.

راهنمای انتخاب رنگ در خرید دمپاییراهنمای خرید دمپایی مشکی

دمپایی‌هایی که مشکی هستند هرگز قدیمی نمی‌شوند و این نوع رنگ کاملاً مد روز هستند. اعتقاد بر این بوده که مشکی رنگ کلاسیکی است که تقریباً برای هر شرایط و موقعیتی خواه محل کار یا قرار ملاقات در رستوران، رفتن برای قدم زدن یا ورزش در باشگاه مناسب خواهد بود. رنگ مشکی معمولاً توسط مردان ترجیح داده می شود. هیچ مردی را نمی توان یافت که حداقل یک جفت دمپایی یا کفش مشکی در کمد وسایلش نداشته باشد. رنگ این نوع دمپایی ها به اندازه کافی همه کاره هستند تا با هر لباس و رنگی هماهنگ شوند.

در بازار روز اغلب شهرها، بیشتر دمپایی های مشکی رنگ را برای مردان پیدا می کنیم. در کنار رنگ دمپایی، باید به رنگ جوراب نیز دقت کنید. هیچ چیز به جز هماهنگی بین جوراب، کفش و شلوار از نظر رنگ توجه دیگری را جلب نخواهد کرد و این امر خنثی بودن دمپایی و کفش مشکی را برای مردان و زنان محبوب می کند. برای خانم ها داشتن یک جفت دمپایی یا کفش مشکی از هر طرح و مدلی امری رایج و معمول است زیرا دمپایی در انواع مختلفی از کفش های پاشنه بلند، دمپایی تخت، صندل و غیره است. اگر نگران کثیفی هستید، نگرانی شما را از بین می برد. دمپایی ها و کفش های مشکی به دلیل تاریکی، کثیفی و خراش را نشان نمی دهند و این ممکن است دلیل محبوبیت روزافزون دمپایی باشد. آنها برخلاف رنگ های روشن، لکه ها و خراش هایی را روی کفش نشان نمی دهند. و  به راحتی تمیز می شوند. در کمال تعجب ورزشکاران بر این باورند که دمپایی ها یا کفش های کتانی مشکی باعث می شود شما سریعتر حرکت کنید.

مشخصات دمپایی صورتی

صورتی همیشه در میان کودکان، به ویژه دختران، رنگ درخشان و پررنگ و دوست داشتنی بوده و دمپایی صورتی همیشه مورد علاقه دختران و خانم ها است. به طور کلی، اعتقاد بر این است که رنگ ها می توانند بر خلق و خو، احساسات و حتی اعمال ما تأثیر بگذارند. به عنوان مثال، صورتی، رنگ آرام بخشی است که با عشق و مهربانی همراه است. مانند رنگ های دیگر، صورتی در سایه های مختلفی مانند صورتی تند، صورتی کم رنگ، رز و هندوانه ای وجود دارد.

از آنجایی که دمپایی ها کفش های غیررسمی هستند، پوشیدن هر نوع یا رنگی که می خواهید مهم نیست. شما در حال استراحت از محل کار و گذراندن وقت در ساحل با دوستان خود، یا رفتن به خانه خود یا هر شرایط غیررسمی دیگری هستید، پوشیدن دمپایی آرامش و راحتی را برای شما به ارمغان می آورد و به پاهای شما اجازه می دهد پس از ساعت های طولانی که کفش پوشیده شده اید، پاهایتان نفس بکشد. شاید فکر کنید که دمپایی فقط یک جفت کفش برای قدم زدن در باغ یا انجام برخی فعالیت های معمول و روزمره است، اما با انواع و مدل های بی شمار دمپایی های مد روز که برای هر مناسبتی تولید می شوند، دمپایی‌های صورتی را می‌توان در مهمانی‌های رسمی یا علف‌های هرز بپوشید. هر نوع دمپایی را که انتخاب می کنید، مطمئن شوید که پوشیدن هر رنگ صورتی ظاهر شما را به خوبی نشان می دهد.

دمپایی صورتیخرید دمپایی زرد و راهنمای کلی آن

زرد رنگی شاد، که نماد روشنایی و امید است به خصوص در مورد دمپایی و صندل. پوشیدن رنگ زرد بدون شک شما را هیجان زده می کند. درخشندگی زرد نیز باعث جوانی بیشتر جوانان به ویژه خانم های جوان شده و آن ها را به سمت شما جذب می کند. زرد تیره بهترین مکمل خاکستری تیره است، بنابراین برای انتخاب لباس خود به این الگوها توجه کنید. پوشیدن کفش های زرد در مهمانی با دوستان یک انتخاب هوشمندانه است زیرا شادی و نشاط بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد. اگر می‌خواهید لباس‌هایتان را زیباتر کنید، به سراغ دمپایی‌ها یا صندل‌هایی با طرح‌ها و رنگ‌های منحصربه‌فرد بروید تا ظرافت ظاهر کلی شما را نشان دهد. رنگ دیگری که مثبت و هیجان را به زرد می آورد، بنفش است. دمپایی‌های زرد با سایه‌های بنفش یا هر عنصری به رنگ بنفش، هماهنگی جذابی است و روحیه شما را بالا می‌برد. دمپایی های زرد به زیبایی با هر سایه آبی ست می شوند. می توانید دمپایی خود را با دامن بلوز یا سایر اکسسوری هایی که فکر می کنید بیشتر به شما می آید ست کنید.

هولدر دمپایی

با خرید هولدر دمپایی دیواری ،می توانید دمپایی و کفش خود را به دیوار حمام ،کمد خود، دستشویی آویزان کنید و دیگر نگران فضای کم منزل خود نباشید. هولدر دمپایی دیواری به وسیله چسب بسیار قوی که در پشت آن طراحی شده است به سطوح صاف چسبیده می شود و شما می توانید هر نوع دمپایی و کفش را به آن آویز کنید.

عمده فروشانی که دمپایی را به صورت عمده معامله می کنند، بیشتر رنگ های محبوبی مانند زرد و صورتی را موجود دارند. رنگ سفید و مشکی در خریدشان بیشتر از رنگ های دیگر است. فرقی نمی‌کند عمده‌فروش یا خرده‌فروش، خانه‌دار یا تاجر باشید که به دنبال دمپایی‌های راحت هستید، مطمئن شوید که مدل های مختلفی از دمپایی زرد را دارید. معمولا فروشگاه اینترنتی وسایل آشپزخانه ارزان قیمت همچون دیجی کالا, هایپر جهاز و… تنوع زیادی از دمپایی و کفش را برای شما تدارک دیده اند که می توانید متناسب با سلیقه و بودجه خود اقدام به تهیه آن ها کنید.