در گذشته مادرم وقتی که می خواست اهمیت موضوعی را برای من بازگو کند می گفت ببین استاد فلان کار را چگونه انجام می دهد, تو هم به همان شکل عمل کن. بنابراین ما هم برای اینکه به سراغ تجهیزات حرفه ای خانه برویم از سرویس آشپزخانه استیل خارجی استفاده می کردیم که علاوه بر زیبایی چشم گیر, دارای کارایی فروانی برای افراد مصرف کننده بود. امروزه بهره بردن از این کالای ضروری برای بسیاری از افراد که قصد تهیه لیست جهیزیه کامل عروس را دارند, از اهمیت بالایی برخوردار بوده چرا که اغلب آن ها از سرویس های خوش رنگ و زیبا استفاده می کنند. در این مقاله مفید و بسیار کاربردی بر آن شدیم تا در رابطه با لوازم استیل و همچنین مزیت های این دسته از محصولات بیشتر از پیش صحبت کنیم; پس تا پایان با ما همراه باشید که اطلاعات ضروری در این زمینه در اختیارتان قرار داده خواهد شد.

سرویس آشپزخانه اورانوس استیل

از جمله اصلی‌ترین کارهایی که برای فراهم نمودن مقدمات ازدواج بانوان باید تدارک دید, خرید سرویس جهیزیه عروس بوده که برای بسیاری از افراد اهمیت زیادی دارد. به طور کلی یکی از دغدغه های اصلی برای هر خانم تازه عروسی, خرید لوازم آشپزخانه با قیمت ارزان از حراجی لوازم آشپزخانه می باشد که در برخی از مناطق کشورمان چنین فروشگاه هایی وجود دارند. در هر صورت و با هر فرهنگی که در شهر شما برقرار می‌باشد، یعضی از لوازم جزء خریدهای لازم و حتمی بوده و نبود آن ها منجر به آزرده خاطرشدن افراد می شود. در این قسمت از مقاله قصد داریم تا در مورد سرویس اورانوس استیل و مزیت های آن بیشتر صحبت کنیم.

سرویس آشپزخانه اورانوس استیل

همانطور که در موارد بالا نیز به آن اشاره کردیم; سرویس آشپزخانه از جمله لوازم ضروری و کاربردی برای هر کدبانوی خوش سلیقه است که امروزه با توجه به تنوع زیاد آن, در رنگبندی های زیبا و چشم نواز عرضه بازار شده اند. شاید برای شما نیز مهم باشد که جنس این دسته از وسایل چگونه بوده و کدامیک از آن ها از مرغوبیت بیشتری برخوردار هستند. در پاسخ باید عرض کنیم که اغلب خانم ها علاقه شدیدی به سرویس آشپزخانه استیل خارجی دارند که در این میان نیز محصولات زیادی در این طیف تولیدی, عرضه بازار شده اند. این دسته وسایلی که از جنس فلز استیل روشن می باشند, دارای مزیت های فراوانی هستند که عبارتند از:

  1. عدم ماندگاری اثر انگشت بر روی نواحی بدنه محصول
  2. دارای وزن بسیار سبک در مقایسه با کالاهای دیگر
  3. برخورداری از پیمانه های پلاستیکی به منظور سنجش مقدار مورد نیاز برای هر مصرف
  4. دارای خاصیت آهنربایی و مغناطیسی که منجر به استقامت آن در برابر سهل انگاری خواهد شد.
  5. مقاوم در برابر رطوب و تغییر رنگ به مرور زمان
  6. ابعاد کلی ۵۰ * ۶۰ * ۶۰ سانتی‌متر و وزن بسته بندی ۱۳ کیلو بوده که فضای کمی را برای حمل اشغال خواهد کرد.
  7. در بسیاری از نواحی این محصول از واشرهای پلاستیکی استفاده شده که کمک زیادی به محکم شدن ظرف در برابر افتادگی آن و ریختن محتویات به بیرون خواهد شد.
  8. علاوه بر موارد گفته شده; جنس برخی از این قبیل کالاها از سیلیکون نسوز بوده که مقاومت بالایی در برابر سوختگی و حرارت بالا را به همراه دارد.

قیمت جدیدترین سرویس استیل آشپزخانه

سالیان سال اکثر خانواده ها که در شرف فرستادن دختران خود به خانه بخت هستند, همیشه دغدغه خرید وسایل پلاستیکی آشپزخانه را دارند که غالبا از جدیدترین لوازم استیل برای اینگونه مصارف استفاده می کنند. از آنجایی که این محصولات از جهت ترکیب رنگ, طراحی و جنس در تنوع گوناگونی موجود هستند بنابراین بهتر است زوجین در انتخاب چنین وسایلی این معیار مهم را در نظر قرار داده تا بهترین و مرغوب ترین کالا را طبق سلیقه خودشان خریداری کنند. شاید این سوال نیز پیش آید که قیمت تمامی این سرویس ها چقدر بوده و آیا می توان همه آن ها را بدون تغییر کیفیت به صورت ارزان تر خریداری کرد. در پاسخ به این پرسش باید بگوئیم با توجه به اینکه قیمت سرویس لوازم آشپزخانه به تعداد اقلام و مدلشان بستگی دارد, بنابراین افراد می توانند این اجناس را به صورت چند پارچه از عمده فروشی لوازم آشپزخانه در سراسر شهر تهیه کرده تا فشار زیادی را به زوجین وارد نشود.

آیا محصولات استیل زنگ می زنند؟

با توجه به اینکه آشپزخانه محیطی رطوبتی بوده در اکثر اوقات ممکن است با دست خیس لوازم مربوطه را لمس کنید, بنابراین نگرانی از بابت زنگ زدگی تجهیزات این مکان کاملا طبیعی خواهد بود. در پاسخ به این سوال که اغلب افراد از فروشگاه اینترنتی وسایل آشپزخانه هایپر جهاز می پرسند باید بگوییم استیل ضد زنگ از آلیاژ کروم, نیکل, تیتانیوم ساخته شده که وجود این مواد منجر به استحکام آن در برابر رطوبت و عدم تغییر رنگ آن خواهد شد. اما مشکل اصلی در اینجاست که بعضی از تولیدکنندگان این کالاها اقدام به تهیه آلیاژهای بی کیفیت همچون سرب خشک کرده تا قیمت محصول نهایی را پایین تر بفروشند.

آیا با آهن ربا می‌توان استیل ضد زنگ را شناسایی کرد

به یاد داشته باشید که استیل‌ ضد زنگ به دو دسته کلی مغناطیسی و غیر مغناطیسی تقسیم می‌شوند که نوع اول آن خاصیت آهنربایی داشته و نوع دوم جاذب آهن نخواهد بود. همانطور که در موارد بالا نیز اشاره کردیم, ترکیبات موجود در استیل منجر به این شده تا خاصیت چسبندگی داشته باشند و این ماده به طور کلی این چنین قابلیتی را نخواهد داشت.

تبلیغ محصولات قیطانی و بافتآیا برندهای ایرانی برای خرید ست سرویس آشپزی مناسب هستند؟

با توجه به این سوال باید به این نکته توجه داشت که شرکت های داخلی سالیان سال پیشرفت‌های زیادی را در این زمینه داشته اند و در اکثر اوقات این دسته از محصولات با کالاهای مشابه خارجی برابری خواهند کرد. برای مثال اکثر افراد با نماد پارس خزر آشنا هستند و این برند ایرانی با شناسایی بازار هدف, اقدام به ارائه محصولات متناسب با مخاطبان این حوزه کرده است.

خرید سرویس آشپزخانه استیل ایرانیسرویس استیل خارجی چه مواردی را شامل می شود؟

غالبا این دسته از محصولات به صورت چند پارچه و ست کامل به فروش می رسند که در هر بسته بندی موارد زیر را شامل می شوند:

  1. نگهدارنده قند, چای و شکر که در اصطلاح عامیانه به آن پاسماوری گویند.
  2. سطل و سرویس حبوبات
  3. ظروف ادویه جات
  4. شعله پخش کن
  5. زباله دان
  6. جانانی
  7. ترازو