اگر برای اولین بار نام برندهای آشپزخانه همچون لیمون را بشنوید, احتمالا این فکر به ذهنتان خطور می کند که به طور یقین یک برند خارجی‌ است ولی خوشبختانه با اختلاف بسیار زیادی در اشتباه هستید. این شرکت مشهور و نامی که در حوزه ظروف پلاستیکی آشپزخانه, محصولاتی را تولید می کند سالیان سال توانسته کالای مورد نیاز کدبانوهای ایرانی و حتی در سطح بین المللی را تامین کند. نامی که کیفیت را همراه خود به یدک کشیده و در این عرصه توانسته محصولات مرغوب و کارآمد را تولید و عرضه بازار کند. این نکته را باید مدنظر قرار داد که هر ساله این برند از سرویس های پلاستیکی, جزء بهترین لوازم آشپزخانه بوده که علاوه بر ظاهری شیک در رنگ بندی های متنوع و زیبا عرضه شده اند. تا پایان این نوشته و مقاله مفید همراه گروه عمده فروشی لوازم آشپزخانه هایپرجهاز باشید تا در ارتباط با سوال دائمی شما مبنی بر سرویس آشپزخانه لیمون شامل چیست و چه اقلامی را در برمی گیرد در اختیارتان قرار دهیم.

بهترین مارک سرویس پلاستیک عروس

یکی از هیجان انگیزترین و در عین حال خسته کننده ترین خریدهای یک بانوی ایرانی در شرف ازدواج, تهیه سرویس پلاستیک بوده که در این میان با وجود پرداخت هزینه های زیاد, در اغلب اوقات با نارضایتی از محصول انتخابی همراه خواهند بود. قطعا در میان اطرافیان شما نیز افرادی وجود دارند که توصیه زیادی به انتخاب فلان وسیله می کنند و شما نیز به حرف او گوش داده و با خرید این دسته از محصولات منجر به عدم استفاده از آن و بی میلی نسبت به این گونه تجهیزات شده اید. این اتفاق نادری نبوده و در هر جمعیتی میان کدبانوهای ایرانی یک امر کاملا طبیعی است ولی آیا مسئله مهم از عدم مرغوبیت کالا بوده و یا صرفا عدم نیاز و اسرار در خرید لوازم, مشکل اصلی بوده است؟ شاید شما نیز به این اتفاق نظر برسید که استفاده از برندهای معروف منجر به کارآمد شدن محصول برای سالیان طولانی شده و در نتیجه احساس رضایت را در شما عزیزان بر می انگیزد. در ادامه با تعدادی از بهترین مارک های سرویس پلاستیک عروس آشنا خواهید شد که وجود هر کدام از آن ها برای بسیاری از تازه عروسان, یادآور مرغوبیت کالا بوده است.

  1. برند معروف لیمون Limon 
  2. شرکت زیبا سازان
  3. برند هوم کت
  4. پلاسکو
  5. استارتر

بهترین مارک سرویس پلاستیک عروسخب با این تفاسیر برای انتخاب سرویس خوب و کارآمد, به مرحله دشواری رسیدیم و شاید شما نیز سر در گم شوید که کدامیک نسبت به دیگر از مزیت بیشتری برخوردار هستند. یکی از مرغوب ترین لوازم پلاستیکی, سرویس آشپزخانه در کنار برند لیمون, شرکت هوم کت نام دارد که تمام محصولات این شرکت کارکشته, از کیفیت بالای مواد اولیه بوده و به همین منظور از محبوبیت بیشتری در میان افراد جامعه برخوردار است. نمونه بارز آن سرویس پلاستیک هوم کت ۸۵ پارچه می باشد که طی چند ماه اخیر توانسته رشد مناسبی را به همراه داشته باشد. به طور کلی تولیدات این شرکت به دو گروه ست یا کالاهای تکی تقسیم بندی می شوند که هرکدام از این موارد برای محصولات خود از مواد اولیه درجه یک و دسته اول استفاده می کنند و ادامه این روند منجر به افزایش مقاومت آن ها در برابر ضربه و حجم فشار می شود.

سرویس آشپزخانه لیمون شامل چیست؟

معمولا تولیداتی که به عنوان ست و یا سرویس آشپزخانه وجود دارند شامل اجزای مختلف بوده که امروزه در رنگ و طرح های مختلف تقدیم شما عزیزان می شود. این گستردگی منجر شده تا افراد انتخاب بیشتری در زمینه تهیه لوازم خانه و آشپزخانه خود داشته و بدون هیچ گونه استرسی اقدام به خرید کنند. در حال حاضر سرویس پلاستیک آشپزخانه با برند لیمون در انواع مختلفی تولید می شود که پرطرفدارترین این اقلام عبارتند از:

  • سرویس پلاستیک لیمونسرویس آشپزخانه ۲۲ پارچه مکعبی لیمون شامل چیست؟

همانطور که می بینید این ست زیبا از سرویس پلاستیک ۵۸ پارچه و ۳۷ پارچه کوچک تر بوده و مخصوص کدبانوهایی است که تمایل زیادی به کمترین جا و بیشترین استفاده از کالا را دارند. این مجموعه شکیل از بانکه های شکر و حبوبات گرفته تا ترازوی دقیق آشپزخانه را شامل می‌شود. روی هر کدام از این تکه های سرویس دریچه های پنجره مانند تعبیه شده تا به راحتی و با یک گوشه چشم دیدن متوجه محتویاتی که داخل این ظروف وجود دارد, شوید. جنس بدنه این سرویس از پلاستیک پلیمری با مقاومت بالا در همه شرایط تولید شده و وزن آن ۱۵ کیلو گرم در ابعاد ۵۰ * ۵۸ * ۵۰ سانتی متر می باشد. موارد موجود در سرویس پلاستیک ۲۲ پارچه عبارتند از :

  1. یک عدد سطل مخصوص برنج با ظرفیت ۱۲ کیلوگرم با یک پیمانه مخصوص
  2. یک عدد سطل مخصوص زباله با ظرفیت ۱۲ لیتر و پدال درب آرام بند
  3. ترازوی آشپزخانه ۵ کیلوگرمی
  4. یک سری جای نگهداری ادویه ۶ عددی همراه با پایه فلزی
  5. یک سری ظرف نگهداری قند و شکر و ۳ عدد پیمانه سرتاس
  6. یک عدد ظرف نگهداری ماکارونی با ظرفیت ۲٫۱ لیتر
  7. یک سری بانکه برای نگهداری حبوبات سایز شماره ۲ با ظرفیت ۱٫۷ لیتر، ۴ عدد
  8. یک سری بانکه برای نگهداری حبوبات سایز شماره ۴ با ظرفیت ۴۸۰ گرم ، ۴ عدد
  9. یک عدد ظرف روغن با ظرفیت ۷۵۰ میلی‌لیتر.
  • سرویس پلاستیک ۳۷ پارچه مکعبی شکل

این سرویس آشپزخانه لیمون ۳۷ پارچه مکعبی در سه رنگ سبز پاستیلی, سفید و صورتی تولید و عرضه می گردد. همانطور که مشاهده می‌کنید; درب این ظروف مکعبی شکل است که از جنس کروم با کیفیت ساخته شده است. ظروفی که در این مجموعه قرار گرفته اند عبارتند از:

  1. یک عدد جا برنجی با ظرفیت ۱۴ کیلوگرم با درب آرام بند
  2. یک عدد سطل زباله با ظرفیت ۱۵ لیتر با درب آرام بند
  3. یک عدد ترازوی آشپزخانه ۵ کیلویی
  4. یک عدد جا ادویه‌ای ۶ عددی
  5. یک سری ظروف قند و شکر
  6. یک سری پیمانه ۳ عددی
  7. یک عدد جا ماکارونی
  8. یک سری ست حبوبات سایز شماره ۲، ۴ تایی با ظرفیت ۱٫۶ لیتر
  9. یک عدد ست حبوبات سایز شماره ۲، ۴ تایی با ظرفیت ۷۵۰ میلی‌لیتر
  10. یک سری ست کفگیر و ملاقه حاوی ۶ عدد قاشق، ملاقه، کفگیر و ۱ عدد پایه فلزی ضد زنگ
  11. یک سری ست جای نان
  12. یک سری بانکه برای نگهداری قند و چای
  13. یک عدد جای قاشق و چنگال آویزدار
  14. یک عدد ظرف نگهداری روغن
  15. یک عدد تخته مخصوص خرد کردن گوشت
  16. یک عدد خاک انداز و جارو
  17. یک عدد جای دستمال کاغذی
  • سرویس پلاستیک 37 پارچه لیمونسرویس ۱۶ پارچه مستطیلی شکل برای نگهداری غذا

این سرویس جهیزیه برای نگهداری انواع مواد غذایی در مکان‌های مختلف اعم از یخچال، فریزر و ماکرویو طراحی و ساخته شده است. این ست در برابر دمای منفی ۲۰ درجه تا مثبت ۱۲۰ درجه کاملا مقاوم بوده و بدون استرس و نگرانی می‌توانید این ظروف را در ماشین ظرفشویی مورد شستشو قرار دهید. برای درب این ظروف یک نوار سیلیکونی رنگ تعبیه شده است تا علاوه بر اینکه درب ظرف به راحتی بر روی بدنه بنشیند، از ورود و خروج هوا و باکتری به داخل ظرف ممانعت به عمل می آورد. برای مثال اگر شما خورشت قیمه را داخل این ظروف بریزید بدلیل اینکه این خورشت حاوی مقدار زیادی مایعات هست, در صورت چرخاندن آن حتی قطره ای از این مایعات به بیرون راه پیدا نخواهد کرد. انواع ظروفی که این ست را شامل می شوند در زیر آورده ایم :

  1. یک عدد ظرف نگهداری غذا با ظرفیت ۱۰٫۵ لیتر با ابعاد ۲۷ * ۲۱ * ۱۸
  2. یک عدد ظرف نگهداری غذا با ظرفیت ۱٫۶ لیتر با ابعاد ۲۳ * ۱۶ * ۷
  3. دو عدد ظرف نگهداری غذا با ظرفیت ۱٫۱ لیتر با ابعاد ۱۸ * ۱۳ * ۹
  4. دو عدد ظرف نگهداری غذا با ظرفیت ۳۵۰ میلی‌لیتر با ابعاد ۱۳ * ۱۰ * ۵
  5. دو عدد ظرف نگهداری غذا با ظرفیت ۱۸۰ میلی‌لیتر با ابعاد ۱۱ * ۸ * ۵