در تمامی تجهیزاتی که برای مصارف خانه مورد استفاده قرار می دهیم, مزیت شیک یا زیبا بودن از جمله پارامترهای مورد اهمیت قبل از هر خرید است که اغلب افراد نسبت به آن توجه ویژه ای دارند. گاهی اوقات مدرن بودن کالا در بین لوازم برقی یافت نمی شود بلکه بسیاری از ابزارهای ساده و کوچک نیز می توانند جلوه خاصی را به مدرن شدن آشپزخانه دهند. بنابراین اگر که نمی دانید جدیدترین و شیک ترین وسایل آشپزخانه کدامند و یا هدفتان صرفا تهیه هدیه مناسب برای یک خانم خانه دار است, مطالب کاربردی فروشگاه هایپر جهاز می تواند کمک زیادی به شما عزیزان در انتخاب درست و شایسته وسایل داشته باشد.

طراحی دکوراسیون آشپزخانه با لوازم شیک

یکی از بخش های مهم و حیاتی هر خانه که در میان خانم های محترم و کدبانوهای حرفه ای از اهمیت بالایی برخوردار می باشد, آشپزخانه نام دارد که با تجهیزاتی همچون کابینت جلوه زیبایی را به خود می گیرد. به طور معمول هر فردی که به عنوان آشپز شناخته می شود, ساعات طولانی از عمر خود را صرف تهیه غذا و مواد خوراکی می کند و این موضوع منجر به توجه جدی و حداکثری به دکوراسیون ظاهری این مکان می کند. وقتی در مورد دکوراسیون مدرن و امروزی صحبت می کنیم به هیچ وجه مقصود ما بهره بردن از ایده های تعجب آور و عجیب نیست بلکه ایجاد طراحی مدرن همراه با سادگی و جذابیت بالاست.

طراحی دکوراسیون آشپزخانهلوازم آشپزخانه مدرن و جدید

آشپزخانه از جمله بخش های مهم و حیاتی در هر خانه محسوب شده که توجه به خرید نوع کالای مورد استفاده و طراحی چیدمان قرارگیری محصولات از اهمیت زیادی برای هر فردی برخوردار می باشد. شاید این سوال را از خود بپرسید که چه دلیلی دارد این همه توجه ویژه نسبت به آن داشته باشیم و یا آیا نیاز به دیزاین خاص در این مکان وجود دارد. در پاسخ به این سوال باید بگوئیم که آشپزخانه محلی برای سرو و پخت غذا بوده و نوع وسایلی که در آن جا به کار می رود, از توجه ویژه برخوردار می باشد چرا که هر گونه بی کیفیتی در این امر, به طور مستقیم بر سلامتی افراد تاثیرگزار خواهد بود. اکنون با این تفاسیر وقتی می توانیم از این موضوع اطلاع داشته باشیم که جدیدترین و شیک ترین وسایل آشپزخانه کدامند, پس چه دلیلی دارد از محصولات بی کیفیت و ارزان بازار که هیچ گونه مرغوبیتی به همراه ندارند, استفاده کنیم.

تبلیغ محصولات قیطانی و بافتامروزه با گستردگی تجهیزات آشپزخانه, تقاضا برای استفاده از لوازم لوکس و شیک نیز به تناسب نیاز مردم افزایش یافته است که این موضوع دلیل محکمی بر رشد روزافزون این دسته از کالاهاست. بسیاری از افراد جامعه فکر می کنند که استفاده از این کالاها برای طبقه اشراف و خاص بوده و هیچ کسی بغیر از آن ها توانایی خرید هرکدام از این لوازم را نخواهند داشت. در جواب به این ذهنیت باید بگوئیم که در فروشگاه هایپر جهاز کالاهایی همچون سرویس جهیزیه ۵۸ پارچه برند هوم کت وجود دارند که علاوه بر جنبه مدرن و لوکس بودن, قیمت های نسبتا مناسبی را نیز به همراه دارند که با خرید هر یک از این اقلام, باور قدیمی شما نسبت به آن موضوع شکسته خواهد شد.

جدیدترین و شیک ترین وسایل آشپزخانه کدامند؟

به طور معمول آشپزخانه به محل شیک و کاربردی گفته می شود که از ابزارهای موجود در این مکان نهایت استفاده را کرده تا غذای مورد علاقه افراد را تهیه و طبح دهند. این که یک آشپزخانه ای از نظر اغلب افراد جذاب متصور می شود, به موارد زیادی بستگی دارد و همین موضوع سبب کاربرد به کارگیری هرکدام از آن ها در ایجاد وجه تمایز میان دیگر وسایل خواهد شد. در ادامه شما را با تعدادی از جدیدترین لوازم مورد نیاز هر کدبانو در محیط خانه آشنا خواهیم کرد که عبارتند از:

  1. از جمله کاربردی ترین وسایل آشپزخانه که توانسته در سالیان سال چشمگیر به نظر برسد, لوازم استیل با طرح های گوناگون است. این دسته از کالاها در مدل های امروزی و با کیفیت فوق العاده ای ساخته شده اند که حتی در صورت قرارگرفتن در معرض رطوبت نیز, هیچ گونه آسیبی به زیبایی آن وارد نخواهد شد. نمونه بارز این محصولات, سرویس آشپزخانه های برند لیمون و… هستند که علاوه بر ظاهری شیک, از مرغوبیت و کارایی زیادی برخوردار می باشند.
  2. اقلام لوکس و محبوب دیگری که در اغلب منازل و خانم های خانه دار به وفور یافت می شود, ظروف کریستالی هستند. این مدل در مصارف لوازم سرو و پذیرایی کاربرد زیادی دارند, به طوری که نبود هریک از آن ها منجر به بهم ریختن برنامه شب نشینی افراد خواهد شد.
  3. شمع های تزئینی از دیگر لوازم زیباساز محیط خانه به حساب می آید که در سالیان اخیر توانسته ذوق و قریحه افراد را نسبت به طراحی داخلی و فضای رمانتیک برانگیخته کند. به طور معمول افرادی که قصد سوپرایز کردن همسران خود و یا یکی از اعضای خانواده را داشته باشند, از این نوع شمع های کلاسیک بهره می برند.
  4. خرید کالاهایی که در جهت مصارف پخت و پز به کار می روند از دیگر وسایل شیک و مدرنی است که می تواند بخش مهمی از زیبایی هر آشپزخانه محسوب شود. این دسته از محصولات به دلیل تقاضای بالایی که برای آن ها وجود دارد از تولید زیاد و عرضه فوق العاده در میان عمده فروشان وسایل آشپزخانه در تهران برخوردار می باشد. نمونه بارز آن تابه گریل دو طرفه است که علاوه بر کارایی چند منظوره, از زیبایی چشمگیری برخوردار است.
  5. استفاده از لوازم های جانبی پر مصرف و جذاب در محیط آشپزخانه که در معنای عامیانه آن به عنوان اکسسوری می شناسند. همانطور که می دانید; اکسسوری ها جزء لوازم غیر ضروری خانه و حتی مصارف پوشاک می باشند ولی وجود آن ها می تواند بار زحمات زیادی را از دوش خانم های خانه دار بردارد. امروزه وسایل تزئینی جزء کالاهای پررونق و مصرفی بوده که توانسته حجم زیادی از متقاضیان را به سمت خود بکشاند. نمونه ای که می توان از آن نام برد, جا عودی و یا جا شمعی است که بسیار پر کاربرد هستند.

لوازم خانگی شیک و ارزانلوازم خانگی شیک و ارزان

در حالت کلی لوازم آشپزخانه از اهمیت زیادی در بین خانه های مدرن دارد مخصوصا زمانی که شما قصد تهیه سرویس جهیزیه برای خود یا دختران را داشته باشید چرا که وجود این وسایل, کمک فراوانی به ایجاد تمایز بین شما و دیگر بستگانتان خواهد کرد. نقطه عطفی که در تمامی این دسته از وسایل به چشم می خورد, زیبایی مسحورکننده آن ها و اشتراک این ویژگی در میان دیگر کالاهای بازار است. نکته مهمی که در اینجا باید به آن اشاره کنیم; همیشه قرار بر این نیست که مدرن ترین کالاها در بین محصولات برقی و الکترونیکی باشد, گاهی اوقات برخی از همین وسایل خرده ریز و ارزان می تواند به طور مکرر در محیط آشپزخانه مورد استفاده قرار گیرند.