همانطور که می دانید; پذیرایی از مهمانان در فرهنگ و قومیت ایرانی اهمیت زیادی برای این کشور داشته و اگر از افراد سالخورده بپرسید به طور حتم این مورد را بازگو خواهند کرد که یکسری وسایل در خانه به دلیل کیفیت بالا برای مهمانان مورد استفاده قرار می گرفته است. چینی‌های گل سرخ، ظرف های برنجی خوش‌ رنگ و لعاب, وسایل پذیرایی نقره و… همگی از جمله تجهیزاتی بودند که صرفا برای عزیزان دعوت شده به منزل کاربرد دارند. با این تفاسیر در سال های اخیر تولیدکنندگان زیادی اقدام به تولید ظروف پذیرایی جدید کرده اند که علت این امر خواسته های روزافزون افراد و مصرف کنندگان در این عرصه بوده است. به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم تا پایان این مقاله کارآمد و مفید با گروه هایپر جهاز همراه باشید تا اطلاعات ضروری و مهمی را با موضوع جدیدترین ظروف پذیرایی ۱۴۰۳ در اختیار شما دوستان قرار دهیم.

جدیدترین ظروف پذیرایی لاکچری برای سال ۱۴۰۳

انتخاب وسایل کاربردی و مناسب برای پذیرایی از جمله دغدغه‌های بزرگ در هر خانواده‌ امروزی است که انتخاب همه لوازم به صورت ست و هم رنگ, تقریبا در جهاز و سرویس جهیزیه عروس ها به صورت امر عادی و معمولی درآمده است. البته این موضوع نه تنها در خانم های تازه عروس بلکه در بسیاری از افراد خانه دار نیز در همان روزهای ابتدایی زندگی ذهن خود را با این موضوع درگیر کرده اند که کدامین محصول از کیفیت و مرغوبیت بالاتری نسبت به کالاهای دیگر برخوردار خواهند بود. در بسیاری از مواقع شکل و شمایل برخی از وسایل پذیرایی همچون قاشق چنگال به قدری جذاب بوده که نمی‌توان از آن ها گذشت و حتی در این مواقع خریداران به کیفیت محصول و نوع ظرافت آن دقت زیادی ندارند. اگرچه برای فروشندگان موقعیت بسیار عالی و مناسب تلقی می شود ولی درواقع این یک نقطه‌ ضعف اساسی در خرید جدیدترین ظروف پذیرایی لاکچری برای سال ۱۴۰۳ است.

ظروف پذیرایی لاکچری

حتما تا اینجای مقاله به این نکته دست یافته اید که تنها مورد چشمگیر در نزد مهمانان برای زیبا و منحصر به فرد به نظر رسیدن, استفاده از ظروف لاکچری و قشنگ بوده که علاوه بر کارایی مشکل گشا, جنبه دکوری و دکوراسیونی نیز به همراه داشته است. اگر بخواهیم نمونه ای از این موارد را نام ببریم عبارتند از:

  1. شیرینی خوری, آجیل خوری و شکلات خوری های طرح گل سرخ
  2. میوه خوری و ادور خوری های چهارگوش طلایی که هرکدام از آن ها توانسته اند به تنهایی نقش آفرینی کنند.
  3. ظروف سرو تنقلات که لازمه هر پذیرایی مخصوصا در ایام عید باستانی می باشند. این دسته از اقلام جزء وسایل مهم در لیست جهیزیه کامل عروس بوده و نبود آن سبب کمبود در زندگی فرد خواهد شد.
  4. لیوان های کریستالی و بلوری که گوشه و کنارهای آن خاتم کاری شده و منجر به زیبایی دوچندان آن شده است.
  5. ظروف پذیرایی سیلور و سرامیکی با طرح ها و مدل های مختلف
  6. کاسه های چینی برای سرو خورشت بر روی میز غذاخوری
  7. ظرف های مسی, نقره ای و برنزی که هر کدام از آن ها مزیت منحصر به فرد مختص به خود را دارند.

شیک ترین ظروف پذیرایی برای سال جدید

در سالیان گذشته که نوجوانی کنجکاو و بازی گوشی بودم با مشاهده حساسیت مادرم در هنگام خرید اقلام آشپزی از حراجی لوازم آشپزخانه, او را درک نمی کردم و با خودم می گفتم چرا اینقدر نسبت به این موضوع اهمیت زیادی قائل است. بعد از مدت ها که بزرگ تر شدم و به سن تشکیل خانواده رسیدم, تازه متوج شدم که چرا اون موقع این مباحث را درک نمی کردم. با این تفاسیر اقلام پذیرایی در منازل هر فردی بالخصوص ایرانیان خون گرم از توجه زیادی برخوردار می باشد و دلیل این امر احترام زیادی است که میزبانان برای مهمانان قائل هستند. یقینا شما نیز در هنگام خرید ظروف سرو و پذیرایی ممکن است به مقدار کافی احساس سردرگمی کنید و گروه هایپر جهاز سعی کرده تا مقاله ای مفید در رابطه با این مبحث بنویسد پس بنابراین نگران نباشید چرا که در ادامه با بروزترین اقلام خانگی در فروشگاه اینترنتی لوازم آشپزخانه ارزان قیمت آشنا خواهید شد و عبارتند از:

تبلیغ محصولات قیطانی و بافتسرویس پذیرایی کریستال

اغلب سرویس های پذیرایی همچون میوه خوری, آجیل خوری و… که از هر جنسی در بازار وجود دارند, انتخاب میزان تعداد هر کدام از این ست ها به خود شخص بستگی داشته و با گم شدن بعضی از آن ها نیازی به نگرانی از این بابت نخواهد بود. سالیان سال به صورت متمادی استفاده از وسایل کریستالی درخشش خاص خود را داشته و هنوز هم که هنوزه جزء لوازم خیره کننده و محبوب در میان مادران و زنان خوش سلیقه ایرانی تلقی می شود. شاید برای شما عزیزان نیز این سوال پیش آید که تفاوت تجهیزات کریستالی و سرامیکی در چه بوده و چرا بعضی از افراد نسبت به این گونه وسایل حس خاصی دارند. برای مشخص نمودن ویژگی های این نوع کالاها باید در وهله نخست با مزیت های هر کدام از این موارد آشنا شد و سپس به بررسی تفاوت های ساختاری آن ها در شرایط پذیرایی مختلف پرداخت. به طور معمول کریستال واژه ای است که با کلمه بلور اشتباه می‌گیرند و اگرچه این دو شباهت هایی با هم دارند ولی به معنی ظرف لوازم پذیرایی, سالیان سال در کنار یکدیگر نقش آفرینی کرده اند. سرب استفاده شده و موجود در این دسته از شیک‌ترین لوازم پذیرایی, هیچ گونه دخالتی با کیفیت این قبیل کالاهای سرد نداشته و صرفا در تولید محصولات داغ و سرو مایعات سوزان مورد استفاده قرار می گیرند.

البته جلوه تحسین برانگیز این دسته از جدیدترین ظروف به میزانی اعجاب‌انگیز است که استفاده از آن ها را برای مصارف پذیرایی و تزئینی در سال ۱۴۰۳ کاملا توجیه پذیر می کند. وزن کم، زیبایی حیرت انگیز و مقاومت بالا هر سه از مشخصه های اساسی و مهم در ترکیبات کریستال بوده منجر به فراهم کردن خریدی راحت همراه با تشخیص اصل از غیر اصل این قبیل کالاها خواهد شد. امروزه یکی از پرطرفدارترین سرویس های غذاخوری در سبد خانواده‌های ایرانی و مخصوصاً نوعروسان, لوازم کریستالی است که سال به سال تولیدات آن در طرح های مدرن‌تر و جذاب تر روانه بازار لوازم خانگی شده و به طور تقریبی همه روزه شاهد رونمایی از مدل های مدرن در بازارهای جهانی از این قبیل کالاها هستیم.

سرویس قاشق چنگال

امروزه خوردن غذا در ظروف مناسب به میزان زیادی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد که در این میان قاشق و چنگال نیز به عنوان قسمت مهمی از کالاهای آشپزخانه در نظر گرفته می شود. این مورد از سرویس ها نه تنها جزء پرکاربردترین اقلام مصرفی بوده بلکه به عنوان فاکتوری حائز اهمیت در سرو و پذیرایی نقش خواهند داشت. بنابراین استفاده از این قبیل وسایل علاوه بر جلوه خاص بخسیدن به محیط زندگی, منجر به برانگیختن حسی متفاوت در میان اعضای خانواده می شود.

ظروف مسی برای پذیرایی

از دیرباز تا کنون کاربرد لوازم مسی در خانه های هر ایرانی برای پذیرایی بیشتر به سینی های قلمکاری شده ختم می شد ولی با توسعه لوازم خانگی و گسترش نیازهای آن ها, تولید کنندگان به فکر تهیه لوازم جدید با همان طرح مسی کردند. این نمونه از سرویس ها چونکه حال و هوای گذشته و قدیم را برای افراد بازگو می کند, بدین علت همه پسند نبوده و قیمت زیادی را برای خود تصاحب کرده اند. اگر قصد خرید این گونه از وسایل را دارید, توصیه شدیدی به تهیه آن داریم چرا که مواد اولیه آن قیمت جهانی داشته و به همبن خاطر نرخ آن قابل تغییر می باشد.

ظروف سرامیکی فانتزی سفید

یکی از اجناس پر طرفدار و بین المللی که امروزه در تمام حوزه های خانگی بالخصوص وسایل و سرویس آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد, سرامیک بوده که در طرح های مختلف متناسب با سلیقه مخاطبان تولید و عرضه بازار شده است. خیلی از افراد سرامیک و چینی را با هم اشتباه گرفته و در خرید آن ها دقت لازم را ندارند که با کمی تحقیق می توان آن ها را از هم متفاوت کرد. یکی از ویژگی های اصلی و مهم این دسته از سرویس سرو و پذیرایی, استفاده از آن ها در ست های چای‌خوری و پذیرایی های نوشیدنی‌ است که به دلیل عدم وجود هیچ ماده خطرناک و سمی در بسیاری از میزه های غذاخوری به وفور یافت می شوند.

ظروف سرامیکی فانتزی سفیدکلام آخر 

در نهایت باید دقت و هوشیاری لازم را داشته باشید تا در خریدهای حساس و قیمت بالا, همه معیارهای ضروری در این زمینه را اتخاذ و در نطر بگیرید. چرا که توجه کردن به یک معیار می تواند منجر به خرید اشتباه شده و در نتیجه قدرت انتخاب شما برای تصاحب لوازم کاربردی از بین برده و شما را با تعویض های خسته کننده و نامناسب مواجه سازد. پیشنهاد می کنیم از عمده فروشی وسایل آشپزخانه غافل نشوید چرا که این مراکز کالاهای خود را با قیمت مناسب عرضه بازار می کنند. بنابراین در انتخاب وسایل خود و تجهیزاتی که قصد خرید آن را دارید, دقت لازم را داشته باشید تا مبادا منجر به پشیمانی شما شود.