تا قرن هجدهم میلادی، محیطی که برای پخت و پز استفاده می شده جزء اصلی معماری هر ساختمانی به حساب نمی آمده و معمولا غذا را در اتاق کوچکی با نام مطبخ در بیرون از خانه آماده می کردند. اما با شروع قرن نوزدهم و ظهور پیشرفت های فنی، معماری آشپزخانه متحول شد و این مکان به محل مهمی برای زندگی امروزه جوامع تبدیل شد. با این تفاسیر از گذشته تاکنون این مکان به عنوان قلب تپنده هر خانه و عضوی از اعضای یک بدن یاد می کنند و همیشه بهترین لوازم را برای آن آماده می کردند. امروزه سبک زندگی افراد در همه سطح ها تغییر کرده و این امر منجر به بالا رفتن میزان توقع کدبانوهای ایرانی برای تهیه هرگونه وسایل مورد نیاز خانه شده است. اکنون با دانستن این موضوع خواهید دانست که چرا بسیاری از افراد برای تجهیزات لوکس و مدرن رسر و کله می شکنند. تا پایان این مقاله مفید و کارآمد با ما همراه باشید که در رابطه با قیمت وسایل آشپزخانه و همچنین موارد مهم دیگر صحبت کنیم.

لوازم خانه و آشپزخانه

همانطور که در موارد بالا نیز به آن اشاره کردیم; یکی از بخش‌های مهم و حیاتی در هر خانه که وعده غذایی و دورهمی های خانوادگی در آنجا برگزار می شود, آشپزخانه نام دارد. این محل شاید به خودی خود مفهوم چندانی را ایفا نکند ولی با به کارگیری تجهیزات لوکس و لوازم مدرن, جلوه خاصی را به آن خواهید بخشید. از جمله لذت بخش ترین کارهایی که اغلب کدبانوهای ایرانی از آن هیجان زده می شوند, خرید لوازم خانه و آشپزخانه است که در اکثر اوقات با وجود نهایت خستگی, از انرژی آن ها در پایان دادن به خرید کاسته نخواهد شد. شاید با خود این تصور را داشته باشید که این همه اغراق در این متن نمی گنجد ولی با مشاهده میدانی در بازارهای سطح شهر به این نتیجه فروشگاه هایپر جهاز خواهید رسید. بنابراین فارغ از اینکه ما به آشپزی کردن تمایل داشته باشیم و یا هیچ گونه رغبتی به آن نشان ندهیم, وسایل تهیه غذا نقش زیادی در آماده کردن صبحانه, ناهار و شام دارد.

لوازم خانه و آشپزخانه

وسایل آشپزخانه ارزان

یکی از افکاری که در میان مردم جامعه بسیار رایج بوده و اغلب افراد نسبت آن ایمان کاملی دارند, خرید محصولات گران و مرغوبیت بالا در نوع جنس به کار رفته است. شاید تا حدودی این نوع تفکر درست باشد ولی برخی از اجناس ایرانی در بازار وجود دارند که علی رغم قیمت نسبتا پائین آن ها, از کیفیت بیشتری نیز برخوردار هستند. ارزان بودن این گونه وسایل الزاما به معنای بی ارزش بودن خرید نیست بلکه این قبیل کالاها هم می‌توانند در نوع کارایی, دارای محبوبیت زیادی در بین مصرف کننده های خود داشته باشد. بنابراین جای هیچ گونه نگرانی نبوده و در این مقاله بر آن شدیم که انواع مدل‌های هر وسیله با درج قیمتی آن ها قرار دهیم تا شما عزیزان در هنگام خرید متناسب با بودجه مورد نظر خود, محصول انتخابی خود را اتخاذ کنید. در حال حاضر شرکت‌های زیادی اهل کشور چین وجود دارند که با هزینه مقرون به صرفه, وسایل آشپزخانه مرغوبی را در لیست جهیزیه کامل عروس تولید و عرضه بازار می‌کنند. شاید اکنون این سوال برای تازه عروس ها ایجاد شود که قیمت وسایل آشپزخانه پائین, به طور حتم مشکلی در نوع کالا و مواد اولیه به کار رفته وجود دارد. در پاسخ بگوئیم که دلیل تعرفه کم, کیفیت پایین این لوازم نیست بلکه این قبیل شرکت ها به خاطر رقابت شدید با برندهای دیگر, اقدام به کاهش حاشیه سود و ارائه آن به قیمت پائین می کنند.

قیمت سرویس پلاستیک عروس

در موارد بالا نیز اشاره کردیم که یکی از پرهزینه ترین روزهای زندگی برای اغلب خانوادهای دختر دار برای فرستادنشان به خانه بخت, تهیه جهیزیه بوده که متاسفانه در بیشتر اوقات با مشکلات جدی مانند متناسب نبودن با سلیقه آن ها مواجه می شود. همانطور که می دانید به طور گسترده پلاستیک ها به دو نوع ترموستات و ترموپلاست تقسیم بندی می شوند که هرکدام از آن ها دارای ویژگی منحصر به فردی هستند. در مورد اول ابتدا مواد اولیه توسط کوره گرما حرارت دیده و سپس در قالب های متنوع تغییر شکل داده می شوند که پس از خنک شدن, مورد استفاده قرار می گیرد. در نوع بعدی آن که نمونه های بارز ظروف پلاستیکی آشپزخانه می باشد, بدون نیاز به گرما توسط دستگاه های پیشرفته منبسط و فشرده می شوند. اطلاع نداشتن از این موارد ممکن است شما را در خرید این گونه وسایل دچار سردرگمی و تشویش خاطر کرده و در نهایت محصول بی کیفیتی را برای خود انتخاب کنید. اکنون شما که به دنبال تهیه سرویس پلاستیک از لیست جهیزیه کامل عروس هستید باید این را بدانید, قیمت وسایل آشپزخانه به نوع ترکیبات اولیه آن بستگی خواهد داشت چرا که مرغوبیت هرکدام از آن ها به این دلایل مربوط خواهد بود.

اکنون که در سال ۱۴۰۰ هجری شمسی هستیم, قیمت وسایل آشپزخانه و اجناس پلاستیکی بالخصوص سرویس جهیزیه ۵۸ پارچه از مبلغ ۲ میلیون تومان شروع شده و در اغلب موارد با احتساب مرغوبیت بیشتر و موارد دیگر تا حدود ۱۰ میلیون نیز افزایش خواهد داشت. البته نرخ این مبالغ برای هر برند و شرکتی متفاوت بوده ولی به طور کلی نرخ آن در حراجی لوازم آشپزخانه که در تمامی سطح شهر وجود دارند, کمتر خواهد بود.

جدیدترین لوازم آشپزخانه

با پیشرفت دانش تکنولوزی در تمام عرصه ها علی الخصوص لوازم خانگی, روز به روز شاهد توسعه این دسته از وسایل می باشیم که زمینه تنوع خواسته های افراد را بیشتر از پیش کرده است. اگر شما نیز همانند افراد دیگر به فکر نوسازی و ایجاد تغییرات اساسی در محیط آشپزخانه هستید با اندکی جستجو در وب سایت های رسمی و بازارهای سطح شهر, خواهید دانست که چه میزان لوازم جدید و مدرن وجود خواهد داشت. این دسته از کالاهای امروزی در همه حال مشتریان مختص به خود را خواهند داشت و نیازی به تبلیغات گسترده در زمینه های مختلف نمی باشند که در ادامه با تعدادی از آن ها آشنا می شوید.

شعله پخش کن GT

یکی از اقلام مورد نیاز در امر آشپزی که بسیاری از خانم های خانه دار برای جاانداختن غذا و تهیه ته دیگ از آن استفاده می کنند, شعله پخش کن نام دارد. این کالا به گونه ای است که با تقسیم کردن حرارت در زیر قابلمه و انتقال گرما به صورت یکنواخت, می تواند در پخت و پز غذا بسیار کارآمد باشد. امروزه بهترین برندی که اقدام به تولید اسن محصول می کند, جی تی بوده که مشتریان بسیاری از از این کالا راضی بوده اند. اگر قصد خرید این محصول را دارید, پیشنهاد ما فروشگاه اینترنتی وسایل آشپزخانه ارزان قیمت هایپر جهاز است.

خرد کن های دستی slap chop

یکی از مدرن ترین ابزارهایی که در محیط آشپزخانه برای خرد کردن انواع میوه، سبزی, سیب زمینی و پیاز مورد استفاده قرار می گیرد, اسلپ چاپ نام دارد. این محصول فوق العاده به دلیل دستی بودن, نیازی به برق و یا باطری نبوده و در نوع خود یکی از جالب ترین لوازم آشپزخانه است که با وارد کردن چند ضربه, مواد غذایی را به صورت یکنواخت خرد می کند.  از دیگر ویژگی های این محصول کارآمد, وجود تیغه‌های فولادی با حالت هشتی است که با هر بار استفاده مقدار زیادی را خرد و آسیاب می کند. شست و شوی این کالای بادوام بسیار آسان بوده و فقط با مقدار کمی آب می توانید قطعات اسلپ چاپ ضد زنگ را همانند روز اول تمیز نگه دارید.

جدیدترین لوازم آشپزخانه

سینی آبگیر طرح سینک

اغلب کدبانوهای خانه دار برای خشک کردن آب میوه و سبزیجات از سبدهای بافت پلاستیکی بزرگ و یا توری های پایه دار استفاده می کنند که علاوه بر جاگیر بودن, منجر به خیس شدن محیط های اطراف سینک خواهد شد.

تبلیغ محصولات قیطانی و بافت برای حل این معضل تولید کنندگان و طراحان وسایل جانبی آشپرخانه، اقدام به تهیه محصولی کارآمد و ضروری با نام سینی آبگیر در طرح سینک کرده اند که وجود آن برای بسیاری از افراد لازم و ضروری می باشد. مهمترین مزیت این کالای با دوام, وجود توری های نگه دارنده آب بوده که می تواند علاوه بر خارج کردن آب, فضای کمتری را در محل قرار گیری اشغال کند.