با توجه به اینکه سرعت عمل و سهولت کارها دو امر اجتناب ناپذیر در زندگی صنعتی امروزه می باشد; به همین خاطر روزانه شاهد بهبودی و پاسخگویی به این نیاز ضروری افراد جامعه علی الخصوص بانوان و کدبانویان ایرانی هستیم که منجر به گسترش سطح تقاضا در میان بازاریان شده است. البته ناگفته نماند که در این میان سرویس آشپزخانه مدرن و لوکس برند لیمون, یکی از اصلی ترین کالاهای رقابتی برای افراد با وضعیت مالی عالی می باشد که روز به روز میزان تولید این دسته از وسایل ازیاد پیدا می کند. تا انتهای این مقاله مفید با فروشگاه اینترنتی وسایل آشپزخانه ارزان قیمت هایپرجهاز همراه باشید تا اطلاعات کارآمدی همچون جدیدترین لوازم خانه برای تازه عروسان و… را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

دکوراسیون آشپزخانه جدید و شیک

یکی از بخش های مهم در هر خانه که باید در انتخاب دکوراسیون داخلی و اتخاذ کالاهای ضروری متناسب با فضای مورد نظر دقت زیادی داشته باشید, آشپزخانه نام دارد. امروزه با پیشرفت دانش تکنولوزی و تولید ابزارهای کارآمد, کالاهایی متناسب با نیازهای هر خانه روانه بازار شده است که خرید هر کدام از آن ها می تواند زیبایی خاصی را به محیط زندگی افراد دهد. این موضوع بالخصوص برای افرادی که در شرف ازدواج هستند و یا قصد خرید سرویس جهیزیه کامل برای خود را دارند, مورد حمایت زیادی قرار می گیرد. اکنون شاید این سوال در ذهن شما ایجاد شود که آیا می توان آشپزخانه ای شیک و مدرن متناسب با رفع نیازهای ضروری روزمره همراه با کارایی زیاد داشته باشیم. در پاسخ به این سوال باید بگوئیم که داشتن خانه ای شیک به همین راحتی نبوده و ملزم به رعایت یکسری اصول اساسی در چیدمان می باشد که در ادامه مطلب به بررسی دکوراسیون لوکس و امروزی خواهیم پرداخت.

دکوراسیون آشپزخانه جدید و شیکاولین اصلی که برای داشتن خانه ای زیبا با چیدمان خیره کننده باید به آن توجه کرد, کاربردی بودن وسایل موجود و استفاده بهینه از فضای اشغال شده در محیط آشپزخانه می باشد. به همین منظور باید ابتدا تجهیزاتی همچون میز ناهارخوری, وسایل برقی(یخچال, کولرگازی) و… را هماهنگ با طراحی مدرن کرده و در رنگ بندی به کاررفته آن دقت لازم را داشته باشید; چرا که کالاهایی همچون کابینت به طور مستقیم در ایجاد جذابیت نقش مهمی را ایفا خواهند کرد.

لوازم آشپزخانه مدرن و لوکس

با توجه به اینکه سبک زندگی امروزی نسبت به گذشته نیازمند سرعت عمل بیشتر در انجام امور روزمره بوده بنابراین برای پاسخگویی یه این خواسته, شاهد ظهور وسایل مدرن هستیم تا جوابگوی این دسته از خواسته های افراد باشیم. به همین خاطر دنیای لوازم آشپزخانه نیز از این امر مستثنی نبوده و با این پیشرفت ها همگام است تا جایی که هر روز شاهد تولید و عرضه این دسته از محصولات ارزشمند می باشیم. شاید در ذهن بسیاری از افراد این سوال مطرح شود که چرا بعضی از محصولات استقبال بیشتری نسبت به دیگر کالاها می شود؟ در پاسخ به این سوال باید خطر نشان کنم که هر وسیله ای که در آشپزخانه مورد استفاده قرار گرفته و اموری را راحت تر کند, باعث محبوبیت در بین زنان خانه دار خواهد شد. اگر شما هم علاقمند به انجام آسان و سریع امورات آشپزخانه هستید حتما از جدیدترین لوازم آشپزخانه مدرن و لوکس استفاده کنید. در ادامه مطلب با تعدادی از لوازم کاربردی آشپزخانه که در لیست جهیزیه کامل عروس وجود دارد, آشنا خواهید شد.

آبگیر سینی دار

اغلب زنان خانه دار برای صافی کردن میوه ها و سبزیجات از سبد استفاده می کنند که علاوه بر جاگیر بودن, مشکلات زیادی از قبیل کمبود فضا, خیس شدن سینک و… را برای آن ها به همراه دارد. برای حل این مسئله تولید کنندگان لوازم آشپزخانه و سرویس جهیزیه اقدام به طراحی محصولی با نام سبد بافت پلاستیکی کرده اند که علاوه بر سادگی و زیبایی, از کاربرد زیادی در این محیط برخوردار می باشد. مهمترین مزیت این محصول کارآمد خروج آب از زیر سینی آبگیر بوده که به راحتی می توانید آن را در کنار سینک ظرفشویی قرار داده تا علاوه اشغال نکردن محیط, در نقش آبچکان ظروف عمل کند. این کالای ارزشمند در جهت خشک کردن ظروف کوچک مانند لیوان, پیش دستی و… نیز به کار گرفته شده و با جدا کردن قسمت رویه آن, مشکل شستشوی سخت را برای شما عزیزان حل خواهد کرد.

اقلام پلاستیکی جدید

تبلیغ محصولات قیطانی و بافتامروزه با توجه به نیاز روزافزون خانم های خانه دار برای خرید وسایل پلاستیکی آشپزخانه, بسیاری از شرکت های تولیدی برای آسان کردن نیاز این دسته از افراد, اقدام به تهیه پکیج کاملی از سرویس پلاستیک همچون محصولات بافت پلاستیکی کرده اند که سبب سهولت در خرید آن ها, صرفه جویی هزینه و …. برای آن ها خواهد شد. این دسته از اقلام در قالب سرویس جهیزیه ۵۸ پارچه و موارد دیگر از شرکت های متنوع تولید و عرضه شده اند که خوشبختانه مشتریان این دسته از وسایل پلاستیکی بسیار زیاد است.

خرد کن میوه و سبزیجات

به طور تقریبی در هر میان وعده و دستور غذایی از سالاد گرفته تا سوپ آش و… به سبزیجات و میوه های خرده شده احتیاج داریم که منجر به تهیه مواد خوراکی مطابق با ذائقه ما شود. مسئله مهمی که در اینجا باید به آن توجه کرد, خردکردن مقدار زیادی از این سبزیجات, باعث اتلاف وقت و همچنین نیازمند مهارت بالا بوده که برای بسیاری از افراد این امر موثر نخواهد بود. در این راستا ابزاری کارآمد وجود دارد که می تواند فرایند کلی را برای ما آسان تر کرده و هیچ گونه آسیبی به ناحیه دست افراد وارد نسازد. این کالای ارزشمند, خردکن همه کاره نام دارد که به دلیل مرغوبیت بالای تجهیزات آن از محبوبیت زیادی در میان مصرف کنندگان لوازم آشپزخانه مدرن و لوکس برخوردار می باشد.

شعله پخش کن(تقسیم کننده حرارت)

یکی از کالاهای ضروری در محیط آشپزخانه که خانم های خانه دار از آن در جهت تقسیم حرارت به کف قابلمه استفاده می کنند, شعله پخش کن نام دارد. از این محصول پرکاربرد استفاده های زیادی می شود که مهمترین آن, گرم نگه داشتن مایعات و نوشیدنی های گرم همچون قهوه, نسکافه, شیر, چای و… مورد استفاده قرار می گیرد. اگر قصد خرید شعله پخش کن را دارید, سعی کنید این ابزار را از مراکز معتبر همچون هایپرجهاز تهیه کنید تا در آینده دچار نارضایتی نسبت به کالای مورد نظر نشوید.

برندهای معروف لوازم منزل

همانطور که اطلاع دارید; آشپزخانه به عنوان یکی از بخش های حیاتی در هر خانه ای محسوب می شود و دلیل این آن گذراندن ساعات طولانی برای پخت و پز و انجام فعالیت های پذیرایی می باشد. با این تفاسیر اتخاذ وسایلی که منجر به افزایش سرعت عمل در کارها شده و فرد را با خستگی زیاد مواجه نمی سازد, از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود. پس بنابراین توصیه ای که ما در عمده فروشی لوازم آشپرخانه هایپر جهاز به شما عزیزان داریم, استفاده از تجهیزات و سرویس سرو و پذیرایی است تا لحظات خوشی را در تهیه غذا برایتان به وجود آورد. در ادامه مطالب با انواع برندهای معروف آشنا خواهید شد که می تواند کمک زیادی در تشخیص کالای اصلی از تقلبی داشته باشد و عبارتند از:

برند Dacor

یکی از شرکت های مستقر در کالیفرنیا امریکا که متعلق به کمپانی معروف سامسونگ می باشد, داکور نام دارد. این کارخانه در سال ۱۹۶۵ توسط جوزف استانلی (Stanley M. Joseph) تاسیس شده و بعد از مدتی که مدیریت آن به samsung واگذار می شود. محصولات متعددی همچون لباسشویی, اجاق گاز, یخچال و… از این برند تولید شده که اغلب مصرف کنندگان آن ها از این شرکت رضایت کامل داشته اند.

برندهای معروف لوازم منزلبرند LG

از جمله برندهای قدیمی و مشهور که از ایام گذشته نیز با محصولات آن آشنا هستیم, ال جی بوده که در زمینه تولید انواع لوازم خانگی و حتی امروزه آسانسور نیز فعالیت دارد. اگر بخواهیم در رابطه با تاریخچه این کمپانی صحبت کنیم باید بدانید که در سال ۱۹۴۷ این شرکت در زمینه محصولات بهداشتی و شیمیایی فعالیت داشته است. بعد از گذشت ۵ سال اولین جرقه تولید کالاهای برقی و الکترونیکی رقم خورد و با شرکت گلد استار که در زمبنه لوازم پلاستیکی فعالیت داشته, قرارداد همکاری امضا کردند و منجر به گسترش همکاری آن ها در زمینه کالاهای بادام و خانگی امروزی شده است.