سبز ماندن در آشپزخانه راحت تر از چیزی است که فکر می کنید! بسیاری از محصولات آشپزخانه که دوستدار محیط زیستند در بازار وجود داشته و می توانند به شما در کاهش اثرات زیست محیطی کمک کنند. از محصولات پرکاربرد سازگار با محیط زیست گرفته تا لوازم آشپزخانه که در انرژی صرفه جویی می کنند, تا لوازم پاک کننده, همگی از گزینه های موثر برای انتخاب درست اقلام روزمره است. در این پست وبلاگ، برخی از بهترین محصولات آشپزخانه که دوستدار محیط زیست اند و ضایعات بی خطری را تولید می کنند, ارائه خواهیم داد. بنابراین توصیه می کنیم تا انتها با فروشگاه هایپر جهاز همراه باشید.

بسیاری از لوازم آشپزخانه سازگار با محیط زیست برای هر جنبه ای از خانه شما وجود دارند، از ماشین ظرفشویی کارآمدتر گرفته تا لوازم پاک کننده سازگار با محیط زیست و آسان. به علاوه، این محصولات می توانند هدیه ای عالی برای مادر یا دوستان دوست داشتنی شما باشند!

۱۲ نوع از محصولات دوستدار محیط زیست برای آشپزخانه مدرن

 

12 محصول سازگار با محیط زیست برای آشپزخانه مدرن

آشپزخانه های سازگار با محیط زیست با چند تغییر ساده مزایای ماندگاری به همراه خواهند داشت. به صفر رساندن زباله در آشپزخانه می تواند کمی دلهره آور باشد اما بسیاری از وسایل پلاستیکی آشپزخانه در بازار وجود دارند که تعویض آن ها را برای شما آسان تر می کند. در ادامه شما عزیزان را با ۱۲ محصول آشنا می کنیم که بسیار دوستدار محیط زیست بوده و زباله های آن ها آسیب چندانی به اطراف وارد نخواهد کرد.

فنجان قهوه قابل استفاده مجدد

قهوه بخش بزرگی از وعده صبحگاهی را تشکیل می دهد اما تمام فنجان های یکبار مصرف باید جمع شوند. فنجان های یکبار مصرف را کنار بگذارید و برای کمک به کاهش ضایعات، به فنجان قهوه قابل استفاده مجدد روی بیاورید.
فنجان قهوه شیشه ای قابل استفاده مجدد یک راه حل زیبا و پایدار برای آوردن محصول جدید بعدی برای شماست.

فیلتر قهوه پنبه ای (قهوه آسیاب شده در شیشه شفاف فیلتر می شود)

اگر به دنبال راهی پایدار برای تهیه قهوه صبح خود هستید، فیلترهای کاغذی را به فیلتر قهوه نخی تغییر دهید. فیلترهای پنبه ای قابل استفاده مجدد هستند، بنابراین می توانید با استفاده از آن ها هر روز احساس خوبی داشته باشید! این محصولات قابل استفاده مجدد هستند و می توان آن ها را در پایان کمپوست کرد، و آنها را به گزینه ای پایدار برای رفع کافئین صبحگاهی شما تبدیل کنید.

نی بامبو

نی های پلاستیکی عامل مهمی در آلودگی اقیانوس ها هستند. با استفاده از نی بامبو قابل استفاده مجدد به کاهش زباله های پلاستیکی کمک کنید! این نی بامبو راهی پایدار و سازگار با محیط زیست برای لذت بردن از نوشیدنی مورد علاقه شما است.
روزانه بیش از ۵۰۰ میلیون نی پلاستیکی در کل جهان استفاده می شود که با سرمایه گذاری در یکی از این نی های بامبوی پایدار، به کاهش زباله های پلاستیکی که در محل های دفن زباله انباشته می شوند و اقیانوس های ما را مسدود می کنند، کمک خواهید کرد.

تبلیغ محصولات قیطانی و بافتجانانی کتان

کیسه های نان کتان برای نگهداری نان تازه، رول یا شیرینی مناسب هستند و همچنین یک راه حل عالی برای جلوگیری از استفاده از کیسه های پلاستیکی یکبار مصرف هستند.
برخلاف پوشش پلاستیکی، این کیسه های زیست تخریب پذیر و قابل استفاده مجدد از کتانی طبیعی ساخته شده اند که مراقبت از آن آسان و قابل شستشو با ماشین لباسشویی هستند.

قفسه نگهدارنده صابون

با این قفسه صابون ظرفشویی که سازگار با محیط زیست است، پیشخوان آشپزخانه خود را تمیز و بدون به هم ریختگی نگه دارید! قفسه صابون بامبو روشی پایدار و شیک برای نگهداری صابون، اسکرابر ظرف و اسفنج شما است. قفسه صابون بادوام و زیست تخریب پذیر است و روکش طبیعی هر دکوراسیون آشپزخانه را تکمیل می کند. این کالا به طور پایدار قابل بازیافت است، بنابراین می توانید احساس خوبی در مورد خرید خود داشته باشید!

جعبه نگهدارنده وسایل پنبه ای

مقدار کیسه های پلاستیکی را که هر هفته در خریدهایتان استفاده می کنید را کاهش دهید چرا که این جعبه های پلاستیکی عامل اصلی آلودگی اقیانوس ها هستند. بنابراین برای کمک به کاهش اثرات زیست محیطی خود، از یک کیسه پنبه ای ارگانیک قابل استفاده مجدد استفاده کنید.
کیسه پنبه‌ای ارگانیک قابل تنظیم است و برای خرید مواد غذایی، انجام امور، حمل لپ‌تاپ یا هر وسیله دیگری که نیاز به حمل راحت دارید، عالی است. تغییر به کیسه های محصولات قابل استفاده مجدد یک راه آسان برای کاهش اثرات زیست محیطی شما و کمک به تمیز نگه داشتن اقیانوس های ما است!

جادستمال کاغذی پلاستیکی

بسیاری از جادستمالی هایی که در بازار وجود دارند, از مواد بازیافتی بی کیفیت تهیه و تولید شده اند و در نتیجه علاوه بر سنگینی بیش از اندازه, منجر به نفوذ میکروب به داخل دستمال خواهد شد. اما شما عزیزان می‌توانید از جادستمال کاغذی هایی استفاده کنید که علاوه بر مزیت حداکثری, قابل بازیافت هم باشند. اگر بخواهیم مثال بزنیم نمونه بارز آن برند شاهکار است که سالیان سال از مواد اولیه مرغوب در این زمینه بهره برده و توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند.

جادستمال کاغذی پلاستیکی

ظروف غذای شیشه ای

اگر به دنبال روشی پایدار برای نگهداری باقی مانده غذا هستید، به ظروف شیشه ای نگهداری مواد غذایی بروید! بر خلاف ظروف پلاستیکی، ظروف شیشه‌ای آسیب پذیر نیستند که باعث تمیزتر شدن آن‌ها می‌شود و احتمال اینکه میکروب‌ها و بوهای غذا را کمتر کند, وجود دارد. ظروف شیشه ای نیز در طولانی مدت از ظروف پلاستیکی بادوام ترخواهند بود. ظرف شیشه ای غذا در فر و فریزر ایمن هستند و آن ها را به گزینه ای همه کاره برای آشپزخانه شما تبدیل می کند.

شیشه ادویه جات

با این ظرف های شیشه ای ادویه جات به راحتی در دسترس قرار می گیرند و با درب فلزی راهی عالی برای نگهداری ادویه های مورد علاقه شما هستند. ساختار شیشه ای این ظروف به طوری است که ادویه های شما را تازه و خوش طعم نگه می دارد و درب های آهنی آن کمک زیادی به کاهش هوا و رطوبت در داخل آن می کند. این ظروف ادویه در اندازه های مختلفی وجود دارند که آنها را برای نگهداری همه چیز از گیاهان گرفته تا چاشنی ها عالی می کند.

وسایل سیلیکونی

کیسه های پلاستیکی یکبار مصرف، کیسه های پلاستیکی یا حتی فویل آلومینیومی را با کیسه های مواد غذایی سیلیکونی قابل استفاده مجدد جایگزین کنید. این کیسه ها در رنگ ها و اندازه های مختلف عرضه می شوند که این اطمینان را می دهد که مطابق با نیازهای شما هستند. این محصول ضد هوا و ضد آب بوده که تنقلات و ساندویچ های شما را تازه نگه می دارد.

یخچال ساید بای ساید کم مصرف

یک آشپزخانه پایدار بدون یک یخچال کم مصرف کامل نمی شود! یخچال ساید بای ساید دارای گواهی انرژی استار بوده و به این معنی که به شما کمک می کند تا مصرف برق خود را کاهش دهید. از آنجایی که یخچال‌ها انرژی زیادی مصرف می‌کنند، یکی از بهترین مواردی هستند که باید هنگام خرید لوازم بادوام‌تر به خاطر داشته باشید.

ماشین ظرفشویی کم مصرف

با انتخاب ماشین ظرفشویی مناسب می توانید مصرف انرژی و آب خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهید و در نهایت در قبوض آب و برق خود صرفه جویی کنید. این دسته از ماشین ظرفشویی دارای ویژگی‌های QuadWash™ و Dynamic Dry است که ظروف را در اولین بار تمیز و خشک می‌کند، بنابراین لازم نیست ماشین لباسشویی خود را بیش از یک بار روشن کنید. معمولا ماشین ظرفشویی کم مصرف دارای دستورالعمل‌های سخت‌گیرانه در مصرف انرژی را که توسط آژانس حفاظت از محیط‌ زیست تنظیم شده است، رعایت می‌کند.

سرویس پلاستیک های چند پارچه

بسیاری از افرادی که قصد تشکیل زندگی مشترک با همسر خود را دارند, برای اینکه از قطعه قطعه خرید وسایل پلاستکی پرهیز داشته باشند, اقدام به خرید سرویس های چند پارچه همچون سرویس جهیزیه ۷۰ پارچه هوم کت می کنند. استفاده از این مجموعه پلاستیکی سبب می شود تا شما هزینه کمتری را متقبل شوید و در نتیجه بسیاری از اقلامی که شاید از ذهن جابیافتند, از قلم نیفتند. تمامی این موارد صرفا یک طرف قضیه بوده و از سوی دیگر این محصولات یکپارچه  آشپزخانه به دلیل مرغوبیت مواد اولیه آن, سبب کاهش آلودگی های زیست محیطی شده و دوستدار واقعی برای محیط زندگی خواهند یود.

سرویس پلاستیک های چند پارچه

کتری برقی شیشه ای

یک کتری برقی خودکار ساخته شده با شیشه بوروسیلیکات که می تواند آب را سریعتر از اجاق گاز با مصرف انرژی کمتر بجوشاند, از اهم واجبات هر خانه داری است. خرید این دسته از وسایل سبب می شود تا زمان کمتری را صرف تهیه چای و یا قهوه کنید که نتیجه نهایی آن افزایش حس رضایت برای شما خواهد بود. این دسته از کتری های برقی, زمان جوش سریع و مصرف کم انرژی را ارائه می دهند و آن را به گزینه ای تائیدشده برای آشپزخانه شما تبدیل می کند.

نتیجه گیری نهایی

اگر به دنبال راه هایی برای کاهش اثرات زیست محیطی خود هستید، کاهش ضایعات مواد غذایی و بهینه سازی آشپزخانه خود برای بهره وری انرژی از مهم ترین اقداماتی است که می توانید بردارید. همانطور که می بینید، راه های زیادی برای افزایش پایداری دائم آشپزخانه شما وجود دارد، چه از طریق لوازم خانگی یا محصولات تمیز کننده خانگی و چه از طریق محصولات پرکاربرد روزانه. این ها تنها تعدادی از محصولات زیادی هستند که می توانند به شما کمک کنند در محیطی سبز بمانید و گام هایی را برای کاهش ردپای کربن زیستی بردارید. خرید محصولات سازگار با محیط زیست برای آشپزخانه شما، انجام وظیفه بوده و نتیجه نهایی آن برای شما سودمند خواهد بود.