همه‌ی ما انسان ها میل و رغبتی زیادی در مهمانی های یکنواخت و لاکچری داشته و دوست داریم که در میزمانی های فامیلی به شکل آبرومندانه از افراد دعوت شده پذیرایی کنیم. معمولا قاشق و چنگال از جمله کالاهای ضروری در هر خانه ای بوده که برای سفره های ایرانی از اهمیت قابل توجهی برخوردار شده است. طبیعتا خرید این محصول نیز همچون دیگر وسایل جهیزیه نیازمند نکات و اطلاعاتی است تا در نهایت منجر به خرید مطمئن و رضایتمندی شود. همانطور که تاکنون به این نتیجه رسیده اید; انتخاب وسایل سر سفره همچون محصولات قیطانی و خرید آن ها از حراجی لوازم آشپزخانه می تواند نقش تاثیرگزاری در این زمینه داشته باشد که نمونه بارز این گونه لوازم کاربردی, سرویس قاشق چنگال هفت رنگ محصول شرکت TACO است. این محصول بسیار شکیل و منحصر به فرد, توانسته در سال های اخیر نقش کاربردی و مهمی را در جمع های خانوادگی به همراه داشته باشد. اگر شما نیز همچون بسیاری از خانم های خانه دار قصد خرید این گونه از وسایل تزئینی را دارید, توصیه می کنیم تا انتهای این مقاله مفید با گروه هایپر جهاز همراه باشید تا اطلاعات ضروری و قابل تاملی را در این زمینه ارائه دهیم.

بهترین مارک سرویس قاشق چنگال

بهترین مارک قاشق چنگال

امروزه برای اکثر مردم جامعه غذا خوردن در ظروف و با نوع ابزار مناسب, از دغدغه های اساسی بوده و حتی در اغلب اوقات منجر به خرید های نامناسب در این زمینه می شود. این نکته مهم است که در چه ظرفی و با چه سلیقه مخاطبی اقدام به تهیه و سرو غذا می کنید که متاسفانه درصد کثیری از جمعیت جامعه نسبت به این موضوع بی توجه هستند. یکی از قدیمی ترین و در عین حال کاربردی ترین اختراعات بشر در سده های پنجم میلادی که قدمت آن به دوران باستان نیز بر می گردد, قاشق چنگال بوده که توانسته در سال های اخیر از تنوع های زیادی برخوردار شود. در گذشته این ابزارها از جنس نقره ساخته می شدند ولی خوشبختانه با توسعه دانش تکنولوژی, در حال حاضر این گونه از محصولات با طرح دلخواه و با نوع آلیاژ مورد نظر تهیه می شوند. خانم های جوان و عروس خانم هایی که قصد دارند جهیزیه تهیه کنند, سعی و تلاش زیادی برای انتخاب هرچه بهتر کالای مورد نظر متناسب با نیاز ضروری خود دارند. در حال حاضر بهترین برند برای لوازم آشپزخانه بالخصوص قاشق چنگال عبارتند از:

  1. سرویس ۱۲ پارچه قاشق چنگال مدل درسا
  2. ست ۵۷ پارچه ای ناب از جنس استیل و در مدل Felorance
  3. سرویس ۱۲ پارچه TACO در مدل R-7
  4. مدل Venice در جنس استیل براق و تعداد ۱۲ پارچه
  5. سرویس قاشق و چنگال ۲۴ پارچه استیل مدل Berlin

سرویس قاشق چنگال هولوگرامی یا هفت رنگ چیست و روش های نگهداری از آن

سرویس قاشق چنگال هولوگرامی یا هفت رنگ در واقع نسل جدیدی از بهترین ظروف پخت و پز ایرانی بوده که به تازگی در بازارهای جهانی مخصوصا ایران وارد شده است. جنس این محصول از استیل ضد زنگ یا فولاد ساخته شده که این قابلیت منجر به مقاومت بالای آن در برابر ضربه و گرما خواهد داشت. معمولا کیفیت این نوع از کالاهای تزئینی بسیار عالی است و به جرات می توان گفت که در بین همه وسایل آشپزخانه، این نوع از سرویس های جهیزیه دارای مرغوبیت و در عین حال محبوبیت فوق العاده ای برخوردار هستند. همانطور که اکنون در عکس نیز مشاهده کرده اید; در سالیان اخیر تولیدکنندگان داخلی برای جلب مشتریان بیشتر, اقدام به رنگ آمیزی این مدل از قاشق چنگال ها کرده که خوشبختانه تاکنون بسیار موفقیت آمیز بوده است. شاید این سوال را از خود بپرسید که آیا ماندگاری رنگ های این نوع از اقلام به صورت دائمی خواهد بود و یا بعد از مدتی پاک می شوند؟. در پاسخ به این سوال باید بگوئیم که این محصول از برند خارجی بوده و اغلب این شرکت ها برای اینکه مشتریان خود را دائمی کنند از رنگ کوره ای و ثابت در تهیه این اقلام استفاده می کنند. پس با این تفاسیر نیازی به نگرانی از بابت نبوده و با خیالی راحت اقدام به خرید کالای مورد نیاز خود کنید. برای نگهداری سرویس مورد نظر خود باید به یکسری نکات و دستورالعمل ها توجه ویژه داشته باشید تا مدت زمان استفاده از این کالا بیشتر از مقدار واقعی آن باشد. این موارد مهم عبارتند از:

سرویس قاشق چنگال هولوگرامی

 

  1. تا جایی که ممکن است این کالا را با ماشین ظرفشویی و دستگاه های تمام اتوماتیک شستشو دهید چرا که آسیب کمتری را به بافت های بدنه آن وارد می شود. این موضوع بیشتر به خاطر نوع قرص و پودری است که درون ماشین قرار می گیرد و حتی در اغلب اوقات قدرت تمیزکنندگی آن به قدری خواهد بود که تمام آلودگی های سطح خارجی را از بین می برد.
  2. توجه داشته باشید که مواد اسیدی همچون جوش شیرین، سرکه و حتی برخی غذاها مثل سوپ می تواند به رنگ ظروف از جمله سرویس قاشق چنگال هولوگرامی unique آسیب برساند.
  3. رطوبت از دیگر عوامل تاثیرگزار بر روی محصولات رنگ شده است که می تواند منجر به از بین رفتن زیبایی و شفافیت این دسته از ظروف خواهد شد. بنابراین به محض خیس شدن سریعا آن را خشک کنید.
  4. همان طور که تاکنون در این مدت از عمر خود فهمیده اید; پرت کردن، استفاده نادرست به عنوان باز کردن درب قوطی به وسیله این سرویس ها منجر به ایجاد خراش و افت کیفیت درخشش آن ها می شود.
  5. لطفا به مدت طولانی این محصول را در درون دستگاه ظرفشویی نگه ندارید چرا که به مرور زمان استیل آن را کدر خواهد کرد.
  6. چینش آن ها در سبد مخصوص شستشو باید به صورت ایستاده باشد به طوری که دسته ها به سمت پائین قرار گیرند.
  7. از مواد شوینده اصلی و شرکتی برای تمیز کردن این کالا استفاده کنید چرا که از اصطلاک آن کاهش می دهد.
  8. پس از اتمام شستشوی ماشین ظرفشویی سعی کنید بلافاصله درب دستگاه را باز کرده تا بخار داغ از داخل خارج شود و سپس آن را سریعا خشک کنید.

خرید قاشق چنگال هفت رنگ یا هولوگرامی

همانطور که تاکنون از این مقاله دانسته اید, قاشق چنگال هفت رنگ از جمله کالاهای لوکسی بوده که برای حفظ ارزش خانوادگی و میزان اعتماد به نفس افراد در برابر اقوام مورد استفاده قرار می گیرد. اگر قصد خرید این کالای پرطرفدار را دارید باید از یکسری اطلاعات ضروری در این رابطه اطلاع داشته باشید تا در آینده نزدیک منجر به پشیمانی شما نسبت به این وسیله مورد نیاز نشوید.

خرید قاشق چنگال هفت رنگ

وزن خالص این محصول در مقایسه با کالاهای مشابه بسیار مقرون به صرفه و با مقدار ۲ کیلوگرم بوده که با بسته بندی آن در حدود ۲۰۰ گرم به میزان موجود افزوده خواهد شد. معمولا این دسته از ظروف پذیرایی با جنس استیل ضد زنگ تولید و مناسب برای هرگونه مجالسی طراحی شده است. ابعاد این کالای شیک نیز, ۳۰*۲۰.*۲۰ بوده که برای هر فردی تداعی گر ظرافت خاص و منحصر به فرد بودن را به یاد می آورد. محتویات موجود در این سرویس جهیزیه قاشق چنگال عبارتند از:

  • ۶ عدد قاشق و چنگال
  • ۶ عدد کارد و چنگال میوه خوری
  • ۶ عدد قاشق مرباخوری
  • ۶ عدد قاشق شربت
  • ۱ عدد کفگیر
  • ۱ عدد ملاقه
  • ۱ عدد انبر سالاد
  • ۱ عددانبر یخ