مهمترین موضوعی که برای غذا خوردن از اهمیت زیادی برخوردار بوده و اغلب افراد نسبت به آن حساس هستند, قاشق چنگال و همچنین جنس به کارفته در محصول است. این کالا جزء وسایل مهم در دکوراسیون آشپزخانه بوده و امروزه بیش از هر چیز دیگری در ضیافت خانوادگی و دورهمی های فامیلی کاربرد زیادی دارد. در گذشته این قبیل اقلام به صورت ساده تولید و ساخته می شدند ولی خوشبختانه با توجه به درخواست و نیاز حداکثری مصرف کنندگان, جنس و کیفیت این اقلام روز به روز مرغوب تر ساخته می شدند. یکی از موارد ضروری در تهیه لیست جهیزیه کامل عروس که نسبت به آن توجه بیشتری می شود, خرید اینگونه از محصولات و نوع جدیدی که امروزه در بازار وجود دارد, برند یونیک بوده که جزء بهترین مارک سرویس قاشق چنگال کشور ایتالیا است. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات خیلی ضروری در این زمینه برای شما که قصد خرید وسایل آشپزخانه را دارید, گردآوری و تقدیم شما عزیزان کنیم.

بهترین مارک سرویس قاشق چنگال

همانطور که تاکنون تجربه کرده اید; قاشق و چنگال صرفا در محیط خانه به مصرف نمی شود و اغلب موارد در غذا خوری ها نیز کاربرد حداکثری داشته است که علاوه بر جنبه مصرف گرایانه, از دیدگاه تجمل گرایانه نیز به آن توجه می شود. به همین منظور این وسیله توانسته در مراکز خدماتی همچون رستوران ها و… مهم تر از غذاخوردن, جنبه دکوراسیونی نیز ایجاد کرده و  تاثیر در جذب مشتریان مجموعه مورد نظر خود داشته باشند. پس این کالا بهترین گزینه در چینش دکور این مراکز بوده و در ایجاد فضایی شیک و زیبا کمک بسزایی به صاحبان کسب و کار مربوطه کرده باشد. موضوع با اهمیتی که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشیم, ست کردن این وسیله با دیگر وسایل موجود در سفره است که منجر به ایجاد شکل خاص, رمانتیک برای مهمانان و افراد خانواده خواهد شد. یکی از سوالات مهمی که از فروشگاه هایپر جهاز می شود, انتخاب بهترین مارک از سرویس قاشق و چنگال است که برای اغلب افراد تهیه این دسته از لوازم بسیار سخت خواهد بود. بنابراین خرید این مورد از وسایل با سلیقه همه یکسان نبوده و برای هرکسی ممکن است در شکل ظاهری, جنس, کیفیت و… متفاوت باشد. در حال حاضر بهترین برند شناخته شده که می توانید به آن اعتماد کنید, شرکت یونیک تحت لیسانس انگلیس و تولید کشور چین است. در ادامه با مطالب بیشتری در این رابطه صحبت می کنیم که  شناخت شما عزیزان در این زمینه نیز بیشتر شود.

بهترین مارک قاشق چنگالسرویس قاشق چنگال یونیک و انواع مدل های آن

یونیک نامی آشنا و شناخته شده در زمینه لوازم خانگی و سرویس آشپزخانه بوده که در سال های اخیر در زمینه وسایل خانگی نیز توانسته جزء بهترین مارک سروس قاشق چنگال  محسوب شود. معمولا محصولات غیر برقی این کارخانه, دارای مرغوبیتی بی نظیر و فوق العاده بوده که نمونه بارز آن, سرویس قاشق چنگالی است که در حال حاضر اغلب خانم های خانه دار و تازه عروسان قصد خرید آن را دارند. کمپانی یونیک جزء آن دسته از شرکت های معتبری است که هر سال با تدابیر طرح های جدید اقدام به تولید کالاهای خاص مختص به مشتریان خود می کند. شاید از خود این سوال را بپرسید که دلیل این همه موفقیت یونیک چیست و چرا دیگر شرکت ها از این همه معروفیت برخوردار نیستند. پاسخ این سوال بسیار واضح و روشن است و تنها علتی که برای این موضوع باید در نظر گرفت, کیفیت بالای محصولات و به دنبال آن تولید اقلامی متناسب با نیاز مشتری خواهد بود. این محصول پرطرفدار دارای انواع مختلفی بوده که هرکدام از آن ها در مدل های متنوعی تهیه شده اند. این موارد عبارتند از:

  • سرویس ۱۸ نفره قاشق چنگال یونیک
  • مجموعه ۱۴۴ پارچه unique
  • سرویس نوین یونیک که آمیخته ای از جنس استیل, مس و… است

امروزه مصرف شام یا ناهار در ظروف شیک و مدرن به اندازه خود غذا از اهمیت زیادی برخوردار بوده و حتی در اغلب اوقات منجر به ایجاد شخصیت افراد خواهد شد. این مدل از لوازم پذیرایی و سرو نه تنها از پرکاربردترین اقلام مصرفی در خانه به حساب آمده بلکه به عنوان فاکتوری اساسی در پذیرایی های خانوادگی به حساب می آید. استفاده از این کالا مزیت هایی را برای خریداران به همراه داشته که مهترین آن, طراحی بی نظیر و ضخامت در مواد اولیه به کار برده شده است. شاید برای کسانی که از این محصول استفاده نکرده اند, درک ناصحیحی نسبت به این موضوع داشته باشند و از تهیه آن صرف نظر کنند.

در هنگام خرید سرویس قاشق چنگال یونیک باید به چه نکاتی توجه داشه باشیم؟

قبل از خرید این سرویس ها باید برای خود مشخص کنید که چه تعداد از آن ها را برای خود احتیاج دارید تا از تهیه موارد غیر ضرور و بی استفاده جلوگیری کرده باشید. اگرچه توجه به شکل ظاهری و زیبایی آن برای داشتن یک میز غذاخوری شیک, از اهمیت زیادی برخوردار است ولی نکته مهم در دوام و کاربرد اینگونه لوازم بوده که برای همه باید در اولیت قرار بگیرد. در ادامه مطالب از نکاتی یاد خواهیم کرد که فرا گرفتن آن ها می تواند در انتخاب شایسته متناسب با خواسته شما و همچنین تشخیص محصول تقلبی از اصل کمک زیادی کند. این قبیل موارد عبارتند از:

تبلیغ محصولات قیطانی و بافت

  1. اولین و مهمترین مورد که باید به آن اشاره کنیم، این کالا در تعداد ۱۸ نفره بوده و  موارد کپی که ۲۴ عدد را نشان می دهند, تقلبی هستند.
  2. این نوع از سرویس جهیزیه, دارای برند یونیک بوده و با ضخامت ۴.۵ میلی متری و با جنس استیل استنلیس به صورت عمده و تکی روانه بازار شده اند.
  3. وزن این محصول در مقایسه با کالاهای مشابه از سنگینی بیشتری برخوردار هستند.
  4. نکته قایل تامل برای تشخیص نمونه اصلی از تقلبی، قیمت سرویس یونیک است چرا که محصولات اصلی از مبلغ حدودی بین ۲ میلیون تومان به بالا نرخ گذاری شده اند ولی نمونه های دیگر با وعده قیمت کم, اقدام به کلاهبرداری از شما عزیزان می کنند.
  5. این شرکت تمامی محصولاتش تحت لیسانس کشور انگلیس و در داخل چین تولید می شوند و بر روی تمامی نقاط آن نام برند اصلی unique منقش شده است.
  6. جنس کیف این سرویس و بسته بندی آن با نمونه مشابه متفاوت بوده و بدون شک در همان نگاه اول متوجه آن خواهید شد.
  7. مورد آخر که باید به آن توجه ویژه داشت, خرید این کالای ارزشمند از فروشگاه های حراجی لوازم آشپزخانه معتبر و شناخته شده است. با این کار شما خود را از هرگونه استرس و دلواپسی از محصولات تقلبی بی نیاز خواهید کرد. در سطح هر شهری عمده فروشی وسایل آشپزخانه زیادی وجود دارد که اقلام مورد نیاز جهیزیه را با قیمت پائین و بسیار مناسب عرضه بازار و به دست مشتریان گرامی می رسانند.

نکات خرید قاشق چنگال یونیکخرید عمده محصولات یونیک به صورت اینترنتی

امروزه با توجه به پیشرفت دانش تکنولوژی و به دنبال آن افزایش مشغله کاری افراد, بسیاری از روش های قدیمی که برای خرید لوازم آشپزخانه کاربرد داشت, منقضی شده و در نتیجه جایگزین مناسبی همچون سفارش آنلاین متداول است. شاید تصور این موضوع برای بعضی سخت باشد ولی اغلب مردم جامعه ترجیح می دهند راهکارهای مرسوم خرید همچون مراجعه به فروشگاه و گشت و گذار از میان آن ها را با راهکارهای نوین و سریعتر همانند ارسال اینترنتی جایگزین کنند. به همین منظور در این زمینه فروشگاه های اینترنتی زیادی همچون دیجی کالا, هایپر جهاز و… اقدام به فروش آنلاین محصولات خود با بهترین و مرغوب ترین کیفیت کرده اند. شما عزیزان نیز می توانید با مراجعه به فروشگاه وبسایت رسمی ما به آدرس hyperjahaz.ir اقدام به تهیه وسایل ضروری و مورد نیاز خود کرده و از تخفیفات این مجموعه بهرمند شوید.